Podsumowanie i wnioski

Zobacz podsumowanie tego, co omówiliśmy podczas kursu, i poznaj dalsze kroki, które musisz wykonać, aby zacząć pomagać jako ambasador Superhost.
Autor: Airbnb, 30 lis 2023
Przeczytasz w 2 minuty
Zaktualizowano 30 lis 2023

Z artykułów i filmów dostępnych w ramach tego kursu dowiesz się, jak pomagać innym jako ambasador Superhost. Oto podsumowanie omówionego materiału oraz przypomnienie o działaniach, które musisz wykonać, abyśmy mogli zacząć przydzielać Ci nowych gospodarzy.

Na czym polega program

  • Nowych gospodarzy będziemy przydzielać Ci na podstawie ich języka, lokalizacji i rodzaju miejsca, które oferują.
  • Twoim zadaniem będzie odpowiadanie na ich pytania i przekazywanie im wskazówek oraz materiałów od Airbnb.
  • Za każdym razem, gdy nowy gospodarz ukończy pierwszy pobyt gościa, otrzymasz za to nagrodę.

Jak korzystać z panelu

  • Panel to narzędzie, za pomocą którego możesz zarządzać relacjami z nowymi gospodarzami.
  • Za pomocą filtrów możesz porządkować skrzynkę odbiorczą oraz grupować gospodarzy według ich postępów.
  • Możesz ustawić status „Jestem online”, który oznacza, że możesz w danej chwili porozmawiać, lub wstrzymać przydzielanie nowych osób, gdy masz już wystarczająco dużo pracy.
  • Obejrzyj ten film, w którym szczegółowo omówiliśmy panel ambasadora Superhost.

Jak nawiązać kontakt z nowymi gospodarzami

  • W Twoim panelu zostali Ci przydzieleni nowi gospodarze.
  • Kliknij zdjęcie profilowe danej osoby, aby zobaczyć informacje na jej temat i nawiązać z nią kontakt.
  • Zaplanowane wiadomości znacząco ułatwia komunikację z nowymi gospodarzami, jednak bardziej osobisty komunikat może zostać dużo lepiej odebrany.
  • Możesz zaplanować rozmowę wideo na Zoomie za pomocą narzędzi w skrzynce odbiorczej.
  • Śledź postępy nowych gospodarzy w swoim panelu i w razie potrzeby oferuj im pomoc.

Wskazówki, jak skutecznie pomagać

  • Nowi gospodarze z pewnością będą Ci wdzięczni, jeśli będziesz im odpowiadać w ciągu 24 godzin.
  • Jeśli ustawisz sobie status „Jestem online”, dla innych będzie to oznaczać, że możesz porozmawiać w danym momencie na czacie.
  • Bardzo pomocne mogą okazać się informacje, których Tobie brakowało na początku przyjmowania gości, dlatego podziel się nimi z innymi gospodarzami.
  • Komunikacja będzie płynniejsza, gdy zadbasz o przyjazny język w swoich wiadomościach.
  • Otwartość na punkt widzenia drugiej osoby i poszukiwanie wspólnego mianownika pomoże Ci zbudować wzajemne zaufanie.
  • Pytając, czego nowy gospodarz potrzebuje i jakie stawia sobie cele, dowiesz się, jak możesz skutecznie pomóc tej osobie.
  • Zastanów się nad różnymi rozwiązaniami problemu i pomóż pokonać przeszkody, bazując na własnych doświadczeniach.
  • Opieranie się na własnym doświadczeniu to zawsze dobry pomysł.
  • Zaproponuj nowemu gospodarzowi, że możesz sprawdzić jego ofertę, zanim ją opublikuje.

Gdzie znaleźć materiały od Airbnb

Co dalej?

Sprawdź działania, które możesz wykonać:

To wszystko, od teraz jesteś ambasadorem Superhost! Gratulujemy ukończenia tego kursu. Witamy w programie! W razie pytań lub wątpliwości skontaktuj się z naszym menedżerem społeczności lub napisz e-maila na ambassadors@airbnb.com.

Od momentu opublikowania tego artykułu informacje w nim zawarte mogły się zmienić.

Airbnb
30 lis 2023
Czy udało nam się pomóc?