Nowości od Airbnb – wszystko, co powinni wiedzieć gospodarze

Wprowadziliśmy ponad 100 ulepszeń – od nowej strony głównej gospodarza po szybszą skrzynkę odbiorczą.
Autor: Airbnb, 24 maj 2021
Obejrzysz w 25 min
Zaktualizowano 25 maj 2021

Najważniejsze wskazówki

  • Branżę turystyczną czekają duże zmiany i chcemy Wam pomóc przygotować się do nich

  • Ogłosiliśmy kompleksową aktualizację m.in. aplikacji, strony internetowej i zasad

  • Zmiany obejmują ulepszoną obsługę społeczności, udoskonalone narzędzia do przesyłania wiadomości oraz automatyczne wskazówki dla gości dotyczące przyjazdu

Coraz więcej krajów otwiera granice. Spodziewamy się, że wkrótce czeka nas największy od dziesięcioleci boom w branży turystycznej. Brian Chesky, prezes Airbnb, przedstawił nowy raport o trendach kształtujących przyszłość podróży, aby pomóc gospodarzom przygotować się na nową odsłonę branży turystycznej.

Opowiedział również o ponad 100 nowych narzędziach, funkcjach i ulepszeniach, które pomogą gospodarzom Airbnb na całym świecie wykorzystać tę wyjątkową okazję. Obejrzyj film (ten wyżej) z ogłoszeniem prezesa, aby dowiedzieć się więcej.

Motywem przewodnim wszystkich zmian jest ułatwianie:

Najważniejsze zmiany – co Was czeka

Ponieważ wielu gospodarzy przygotowuje się na zwiększone zapotrzebowanie na podróże, chcieliśmy, żeby narzędzia i funkcje, które Wam dostarczamy, były bardziej wydajne, intuicyjne i łatwiejsze w użyciu. To kilka ulepszeń, które wprowadziliśmy:

Bardziej intuicyjna i spójna aplikacja i strona internetowa
Wprowadziliśmy kilka ważnych zmian w głównych przyciskach nawigacji w aplikacji Airbnb i na stronie internetowej, aby usprawnić korzystanie z Airbnb. Otrzymaliśmy wiele uwag od gospodarzy na ten temat i przygotowaliśmy identyczny interfejs strony i aplikacji – niezależnie od tego, z jakich urządzeń korzystasz, przyciski i karty będą wszędzie takie same.

Zobacz, co się zmieniło

Karta Dzisiaj: nowa strona główna gospodarza
W ramach tej aktualizacji dodaliśmy zupełnie nową stronę główną: kartę Dzisiaj. Znajdziesz na niej najważniejsze zadania, powiadomienia i aktualizacje – wszystkie w jednym miejscu. Dzięki temu możesz łatwiej zarządzać zadaniami.

Wiemy od gospodarzy, że szukanie potrzebnych funkcji było czasochłonne. Na karcie Dzisiaj jest jeden ekran – taki sam na każdym urządzeniu – z informacjami o rezerwacjach, prośbach, pytaniach, nowościach i powiadomieniach.

Dowiedz się więcej o nowej stronie głównej

Lepsza, szybsza skrzynka odbiorcza
Każdy dobry gospodarz wie, że 5-gwiazdkowy pobyt zaczyna się od świetnej komunikacji z gośćmi. Skrzynka odbiorcza to jedno z najważniejszych narzędzi gospodarza. Opracowaliśmy kilka zmian, aby usprawnić jej działanie.

Nowa skrzynka odbiorcza jest nawet 10 razy szybsza i zawiera kluczowe funkcje, takie jak wyszukiwanie i filtrowanie, dzięki którym łatwo znajdziesz ważne wiadomości. Dodaliśmy również przydatne narzędzia, takie jak zaplanowane wiadomości i szybkie odpowiedzi, które pomogą Ci zautomatyzować i uprościć proces przyjmowania gości.

Dowiedz się więcej o tych aktualizacjach

Nowe, automatyczne wskazówki dotyczące przyjazdu
Zameldowanie może być przełomowym momentem dla każdej rezerwacji. Według gospodarzy zarządzanie zameldowaniem bywa żmudne i czasochłonne.

W tym miesiącu uruchamiamy nowe narzędzie, które automatycznie umieszcza najważniejsze informacje dotyczące zameldowania w górnej części karty Podróże Twoich gości 48 godzin przed ich zameldowaniem.

Poznaj nowe wskazówki dotyczące przyjazdu i opracuj własne

Ulepszona obsługa społeczności
Obsługa społeczności i opiekunowie społeczności są jednym z filarów relacji Airbnb z gospodarzami. Na podstawie Waszych opinii wprowadziliśmy zmiany w obsłudze społeczności – chcemy lepiej Wam pomagać.

Od ubiegłego roku zatrudniliśmy ponad dwukrotnie więcej opiekunów społeczności. Kładziemy większy nacisk na empatię w przypadku komunikacji w Centrum pomocy. Nasze zasady są teraz bardziej przejrzyste i spójne. Pracujemy również nad specjalną obsługą dla Superhostów, którą w Ameryce Północnej uruchomimy 30 września 2021 roku, a trochę później – na całym świecie.

Dowiedz się więcej o ulepszonej obsłudze społeczności

To tylko kilka z ponad 100 zmian, które wprowadzamy w tym miesiącu. Zobacz pełną listę ulepszeń i wypróbuj nowe narzędzia i funkcje. Czekamy też na Wasze opinie – chcemy się zmieniać dla Was.
Od momentu opublikowania tego artykułu informacje w nim zawarte mogły się zmienić.

Najważniejsze wskazówki

  • Branżę turystyczną czekają duże zmiany i chcemy Wam pomóc przygotować się do nich

  • Ogłosiliśmy kompleksową aktualizację m.in. aplikacji, strony internetowej i zasad

  • Zmiany obejmują ulepszoną obsługę społeczności, udoskonalone narzędzia do przesyłania wiadomości oraz automatyczne wskazówki dla gości dotyczące przyjazdu

Airbnb
24 maj 2021
Czy udało nam się pomóc?