Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje
Gospodarz

Jak gospodarz anuluje rezerwację

Goście Airbnb nie mogą doczekać się podróży, ale zdajemy sobie sprawę, że zdarzają się sytuacje, w których musisz anulować rezerwację. Gdy to zrobisz, zalecamy jak najszybsze poinformowanie o tym gościa.

Aby anulować rezerwację:

  1. Kliknij Dzisiaj > Rezerwacje.
  2. Wybierz rezerwację, którą chcesz anulować, i kliknij Szczegóły.
  3. Kliknij Anuluj rezerwację.
  4. Wybierz odpowiedzi na pytania i kliknij Dalej.
  5. Sprawdź i kliknij Anuluj rezerwację.

Możesz nie być w stanie anulować aktywnych rezerwacji lub tych rezerwacji, w przypadku których planowane jest zameldowanie w ciągu 24 godzin. Jeśli tak się zdarzy, skontaktuj się z nami.

Opłaty za anulowanie i inne konsekwencje

Anulowanie rezerwacji gościa może mieć poważny wpływ na jego podróż, dlatego za takie działanie możemy nakładać opłaty i wyciągać inne konsekwencje. Możemy zrezygnować z opłat i w niektórych przypadkach także z wyciągania pozostałych konsekwencji, o ile gospodarz anulował pobyt ze względu na poważne zakłócenie działalności bądź z innego uzasadnionego powodu, na który nie miał wpływu.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj