Prośby o rezerwację
Prośby o rezerwację
- Instrukcje
Jak skorzystać z rezerwacji natychmiastowej lub zwykłej
Gdy chcesz dokonać rezerwacji, wyślij gospodarzowi prośbę lub zadaj mu pytania. - Instrukcje
Anulowanie lub wycofanie prośby o rezerwację
W wątku wiadomości z gospodarzem możesz anulować oczekującą prośbę o rezerwację, o ile nie została już zaakceptowana. - Instrukcje
Znajdź status swojej rezerwacji jako gość
Status swojej rezerwacji możesz sprawdzić po wyszukaniu odpowiedniej wiadomości w skrzynce odbiorczej lub na karcie Podróże. - Instrukcje
Jak działa status rezerwacji
Dowiedz się, jaki status może mieć Twoja rezerwacja. - Instrukcje
Dlaczego Twoja prośba o rezerwację mogła zostać odrzucona przez gospodarza
Zrozumienie, dlaczego gospodarze odrzucają prośby o rezerwacje, może pomóc gościom w wysłaniu takiej prośby, która zostanie zaakceptowana. - Instrukcje
Czas odpowiedzi od gospodarza
Gospodarze mają 24 godziny na oficjalne zaakceptowanie lub odrzucenie prośby o rezerwację. Wyślemy Ci e-maila z aktualizacją stanu.