Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje
Gość

Dlaczego Twoja prośba o rezerwację mogła zostać odrzucona przez gospodarza

Gospodarze mogą nie być w stanie spełnić każdej prośby zgłaszanej przez gości. Dlatego niektórzy gospodarze wymagają wysłania prośby o rezerwację pobytu. Wówczas gospodarz ma 24 godziny, aby odpowiedzieć na taką prośbę.

Powody, dla których gospodarze mogą odrzucać prośby o rezerwacje

Zrozumienie, dlaczego gospodarze odrzucają prośby o rezerwacje, może pomóc gościom w wysłaniu takiej prośby, która zostanie zaakceptowana. Oto kilka typowych powodów, dla których gospodarz może odrzucić prośbę:

  • Gość nie ma jeszcze recenzji albo ma negatywne recenzje. Gospodarze często polegają na wcześniejszych recenzjach otrzymanych przez gości, aby ocenić ich wiarygodność i to, czy będą przestrzegać regulaminu domu.
  • Szczególne prośby, których gospodarz nie może spełnić. Czasami goście mają szczególne prośby, które wykraczają poza to, co gospodarz oferuje, takie jak możliwość wcześniejszego zameldowania lub późniejszego wymeldowania, dodatkowe udogodnienia, dodatkowe miejsce parkingowe czy zakwaterowanie większej liczby osób, niż pozwala na to oferowane miejsce. Jeśli gospodarz nie będzie w stanie spełnić tych próśb, może odrzucić prośbę.
  • Terminy są niedostępne. Czasami prośba o rezerwację może zostać odrzucona, jeśli gospodarz nie zaktualizował kalendarza i dany termin jest niedostępny.
  • Gość dokonuje rezerwacji w imieniu innej osoby. Prośby składane w imieniu innych osób, takich jak członkowie rodziny lub znajomi, nie są dozwolone na Airbnb.
  • Niejasna komunikacja lub brak przejrzystości. Niepodanie żadnych informacji – na przykład o tym, kto się zatrzyma w domu i dlaczego planujesz podróż – może skutkować odrzuceniem prośby o rezerwację. Gospodarze cenią sobie jasną komunikację i przejrzystość, które pozwalają zapewnić odpowiednie dopasowanie między ich stylem przyjmowania gości a oczekiwaniami rezerwujących.

Co możesz zrobić przed dokonaniem rezerwacji, aby gospodarze dowiedzieli się, kim jesteś

Oto kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby Twoja rezerwacja została zaakceptowana:

  • Uzupełnij swój profil na Airbnb. Kompletny profil pokazuje gospodarzom, którzy Cię nie znają, że jesteś osobą wiarygodną i autentyczną, oraz pomaga zdobyć zaufanie, którego potrzebują, aby przyjąć Cię u siebie.
  • Przejdź weryfikację tożsamości na Airbnb. Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z Airbnb, rozważ poddanie swojego profilu weryfikacji, aby wzbudzać zaufanie.
  • Wyślij gospodarzowi wiadomość z zapytaniem lub podaj szczegóły podczas przesyłania prośby o rezerwację. Poinformuj gospodarza, dlaczego jego miejsce Ci się podoba, kto będzie z Tobą nocował, jaki jest ogólny cel Twojej podróży, i o wszystkim, co Twoim zdaniem może być dla niego ważne.
  • Zapoznaj się z regulaminem domu i opisem oferty gospodarza i powiedz mu o tym. Jeśli przeczytasz regulamin domu, możesz zasygnalizować, że się z nim zapoznałeś i że będziesz go przestrzegać podczas pobytu. W przypadku pytań dotyczących ofert zawsze możesz wysłać wiadomość.

Uwaga: gospodarze nie widzą zdjęcia profilowego gościa podczas odpowiadania na prośbę o rezerwację. Staje się ono dostępne dopiero wtedy, gdy zaakceptują prośbę, a rezerwacja zostanie potwierdzona. Dowiedz się więcej o tym, jakie informacje o gościach wyświetlają się gospodarzom, zanim zaakceptują prośbę.

Jak mieć pewność, że odrzucone prośby o rezerwację są zgodne z naszą Polityką antydyskryminacyjną

Gospodarze Airbnb muszą przestrzegać naszej Polityki antydyskryminacyjnej, która zakłada dołożenie wszelkich starań, aby wszyscy goście czuli się mile widziani. Jeśli uważasz, że Twoja prośba o rezerwację została odrzucona z powodu niezgodnego z naszą Politykę antydyskryminacyjną, poinformuj nas o tym.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj