Nie udało się dokonać rezerwacji
Jeśli podczas rezerwowania miejsca na pobyt otrzymasz wiadomość, że nie udało Ci się ukończyć rezerwacji, sprawdź kilka spraw. Poniżej znajdziesz najczęstsze powody tego, że goście nie są w stanie dokonać rezerwacji.
Weryfikacja tożsamości
W ramach procesu rezerwacji zwykle weryfikujemy Twoją tożsamość, ale jeśli wystąpił jakiś problem, mogliśmy skontaktować się z Tobą, aby uzyskać więcej informacji. Więcej informacji znajdziesz w artykule na temat weryfikacji tożsamości.
Ochrona przed organizowaniem imprez
Czasami szczegóły rezerwacji są oznaczane przez nasz zautomatyzowany proces kontroli, aby zapobiec organizowaniu imprez w wynajmowanym miejscu. Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z informacjami na temat kontroli rezerwacji.
Problemy z płatnością
Istnieje wiele możliwych przyczyn tego, że forma płatności uniemożliwia dokonanie rezerwacji. Należą do nich karty kredytowe, które utraciły ważność, czy brak wystarczających środków na koncie. Jeśli nie masz pewności, co jest przyczyną problemu, zapoznaj się z naszymi wskazówkami dotyczącymi rozwiązywania problemów z formami płatności.
Dostępność oferty
Jeśli nie możesz zarezerwować oferty, sprawdź dokładnie, czy wybrane przez Ciebie terminy są dostępne. Możesz też skontaktować się z gospodarzem: na stronie oferty kliknij Napisz do gospodarza. Możliwe, że gospodarz ma ustawione pewne wymagania, takie jak minimalna liczba nocy, których Twoja prośba nie spełnia.
Nadal nie możesz zarezerwować oferty? Skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc.
Powiązane artykuły
- Instrukcje•Gość
Weryfikacja tożsamości na Airbnb
W Airbnb zaufanie jest fundamentem naszej społeczności, w której miliony ludzi na całym świecie ufają sobie nawzajem, gdy podróżują lub przy… - Zasady dla społeczności•Gość
Jak Airbnb sprawdza potencjalne ryzyko zorganizowania imprezy
Gdy użytkownicy próbują zarezerwować ofertę na Airbnb, staramy się ocenić, czy rezerwacja może wiązać się z wysokim ryzykiem – np. zagrażać …