Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje
Gość

Zmiana terminu rezerwacji

Jeśli chcesz zmienić daty potwierdzonej rezerwacji, możesz przesłać gospodarzowi prośbę o zmianę rezerwacji. Gdy wyślesz prośbę, gospodarz otrzyma powiadomienie i będzie mógł ją zaakceptować lub odrzucić.

Jak zmienić termin rezerwacji

Zmiana terminu rezerwacji na komputerze

  1. Kliknij Podróże i wybierz rezerwację, którą chcesz zmienić.
  2. W sekcji Szczegóły rezerwacji kliknij Zmień rezerwację.
  3. Zmień daty pobytu i kliknij Zapisz.
  4. Sprawdź wprowadzone zmiany i kliknij Wyślij prośbę.


W jaki sposób może to wpłynąć na koszt Twojej rezerwacji?

W zależności od cen ustalonych przez gospodarza zmiana terminów rezerwacji może spowodować zmianę całkowitego kosztu rezerwacji. Zanim prześlesz prośbę o zmianę rezerwacji, zobaczysz pierwotny i nowy koszt rezerwacji. Jeśli koszt pobytu ulegnie zmianie, w zależności od sytuacji pobierzemy od Ciebie należną dopłatę lub przekażemy Ci zwrot.

Jeśli koszt pobytu wzrośnie, w większości przypadków dodatkowa opłata zostanie pobrana za pomocą pierwotnej formy płatności, gdy tylko gospodarz zaakceptuje Twoją prośbę o zmianę rezerwacji. W przypadku niektórych form płatności goście będą musieli zapłacić dodatkową kwotę w ciągu 48 godzin od zaakceptowania przez gospodarza prośby o zmianę rezerwacji.

Jeśli koszt pobytu się zmniejszy, przekażemy Ci zwrot za pomocą formy płatności użytej w momencie rezerwowania oferty. Sprawdź, kiedy otrzymasz zwrot.

Jak prośba o zmianę rezerwacji może wpłynąć na zniżki tygodniowe i miesięczne

Zmiana długości rezerwacji może mieć wpływ na to, czy zastosowanie zniżki tygodniowej lub miesięcznej do Twojej rezerwacji wciąż będzie możliwe. Zanim prześlesz prośbę o zmianę, zobaczysz pierwotny i nowy koszt rezerwacji.

Jak prośba o zmianę rezerwacji może wpłynąć na wstępne akceptacje

Jeśli rezerwacja została dokonana na podstawie wstępnej akceptacji przesłanej przez gospodarza, wszelkie zmiany w rezerwacji spowodują, że cena rezerwacji zostanie przeliczona tak, jakby to była nowa rezerwacja.

Twój gospodarz może zaproponować Ci tę samą cenę, co w przypadku pierwotnej rezerwacji. Napisz do niego, żeby zapytać, czy jest to możliwe. Jeśli wyrazi zgodę, może Ci wysłać prośbę o zmianę rezerwacji z nową ceną.

Jak prośba o zmianę rezerwacji może wpłynąć na wyliczenie podatku

Gdy prośba o zmianę rezerwacji zostanie zaakceptowana, podatki od rezerwacji będą zawsze przeliczane zgodnie z najnowszymi, najwłaściwszymi przepisami podatkowymi obowiązującymi w danym miejscu.

Gospodarz nie odpowiada na Twoją prośbę o zmianę rezerwacji

Jeśli gospodarz nie odpowie na Twoją prośbę o zmianę rezerwacji, wyślij wiadomość, aby mu o niej przypomnieć.

Gospodarz odrzucił Twoją prośbę lub nie odpowiada

Jeśli gospodarz odrzuci Twoją prośbę lub nie odpowie na nią, Twoja rezerwacja się nie zmieni.

Twój pobyt już się zakończył

Nie możesz wprowadzać zmian, jeśli czas wymeldowania już minął. Zawsze jednak możesz zarezerwować nowy pobyt u tego gospodarza.

Rezerwacja pobytu w hotelu

W przypadku niektórych pobytów w hotelu zmiana rezerwacji może wymagać skontaktowania się bezpośrednio z obiektem.

Jeśli musisz wprowadzić dodatkowe zmiany w swojej rezerwacji

Gdy prześlesz prośbę o zmianę rezerwacji, wszelkie późniejsze modyfikacje będą musiały zostać zgłoszone w formie nowej prośby.

Jeśli gospodarz jeszcze nie odpowiedział, a Ty jednak nie chcesz niczego zmienić, zawsze możesz wycofać swoją prośbę o zmianę rezerwacji.

Dłuższe pobyty

Jeśli rezerwacja dotyczy pobytu obejmującego co najmniej 28 nocy, obowiązywać będą zasady anulowania rezerwacji dłuższych pobytów. Gdy prośba o zmianę rezerwacji dotyczy dłuższego pobytu, taka zmiana może zostać wprowadzona automatycznie bez konieczności jej zatwierdzania, jeśli:

  • pobyt jeszcze się nie rozpoczął, a rezerwacja obejmuje co najmniej 28 nocy;
  • pobyt już się rozpoczął, ale do dnia wymeldowania zostało jeszcze co najmniej 30 dni.

Jeśli dłuższy pobyt zostanie skrócony do 27 lub mniejszej liczby nocy (krótszy pobyt), musisz zapłacić za kolejnych 30 dni od daty wprowadzenia zmiany lub za wszystkie dni do końca rezerwacji, jeśli pozostało ich mniej niż 30.

Gdy rezerwacja zostanie zmieniona z dłuższego pobytu na krótszy (nie więcej niż 27 nocy), w przypadku przyszłych zmian lub anulowań zmodyfikowanej rezerwacji będą obowiązywać zasady anulowania wybrane przez gospodarza.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

  • Jak zmienić rezerwację

    Chcesz zmienić rezerwację? Może się tak zdarzyć, więc nie martw się – chętnie Ci pomożemy. Tu dowiesz się, jak wycofać prośbę, zmienić termi…
  • Gość

    Anulowanie dłuższych pobytów

    Jeśli rezerwacja jest na co najmniej 28 nocy, w jej przypadku obowiązują długoterminowe zasady anulowania.
  • Gość

    Sprawdzanie stanu prośby o zmianę rezerwacji

    W sekcji Podróże znajdziesz informacje na temat stanu prośby o zmianę. Możesz też skontaktować się bezpośrednio z gospodarzem.
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj