Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje

Jak sprawdzić, czy Twoja forma wypłaty działa

Nowe formy wypłaty zazwyczaj są gotowe do przyjmowania pieniędzy po mniej niż 7 dniach roboczych. Tutaj znajdziesz czas trwania weryfikacji każdej formy wypłaty. Gdy Twoja forma wypłaty zostanie zweryfikowana, będziemy mogli przesyłać pieniądze na przypisane do niej konto.

Sprawdzanie statusu formy wypłaty

Sprawdzanie statusu formy wypłaty na komputerze

  1. Kliknij Profil > Konto > Płatności i wypłaty.
  2. Kliknij Wypłaty.
  3. Sprawdź status obok formy wypłaty: Domyślna, Oczekująca, Błąd lub brak statusu (co oznacza, że została ona zweryfikowana, ale nie jest Twoją domyślną formą wypłaty).

Brak statusu obok formy wypłaty

Forma wypłaty, obok której nie ma statusu, została już zweryfikowana i możesz za jej pomocą otrzymywać pieniądze, ale nie jest to Twoja domyślna forma wypłaty.

Jeśli chcesz, aby Twoje wypłaty były wysyłane na konto tej formy wypłaty automatycznie, ustaw daną formę wypłaty jako domyślną.

Jeśli Twoja forma wypłaty ma status Domyślna

Forma wypłaty, która ma tylko status Domyślna, została zweryfikowana i wypłaty będą automatycznie realizowane za jej pomocą (dotyczy to też płatności w wyniku próśb w Centrum rozliczeń).

Forma wypłaty może też mieć jednocześnie statusy DomyślnaOczekująca, co oznacza, że jest w trakcie weryfikacji. Gdy ją zweryfikujemy, stanie się Twoją domyślną formą płatności.

Twoja forma wypłaty ma status Oczekująca

Jeśli forma wypłaty ma status Oczekująca, oznacza to, że jest w trakcie weryfikacji. Dowiedz się, ile trwa weryfikacja poszczególnych form wypłaty.

Gdy Twoja forma wypłaty będzie gotowa, poinformujemy Cię o tym e-mailem.

Twoja forma wypłaty ma status Błąd

Co jakiś czas forma wypłaty wymaga aktualizacji lub podania dodatkowych informacji. Jeśli forma wypłaty nie działa, możesz ją usunąć i dodać jeszcze raz. Możesz też dodać inną formę wypłaty.

Sprawdź, czy podane przez Ciebie dane są takie same jak te, które ma Twój bank lub dostawca usług płatniczych.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

  • Gospodarz

    Znajdź moje zarobki

    Stan swoich zarobków możesz sprawdzać w panelu Zarobki.
  • Gospodarz

    Kiedy otrzymasz wypłatę

    Wypłaty wysyłamy zazwyczaj około 24 godzin po zameldowaniu się gościa. To, kiedy otrzymasz wypłatę, może jednak zależeć od długości pobytu g…
  • Gospodarz

    Ile trwa weryfikacja formy wypłaty

    Potrzebujemy trochę czasu, aby zweryfikować wybraną przez Ciebie formę wypłaty. W trakcie weryfikacji będzie miała status Oczekująca. Czas w…
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj