Instrukcje
•
Gość
Anulowanie dłuższych pobytów
Anulowanie dłuższych pobytów
Jeśli rezerwacja jest na co najmniej 28 nocy, w jej przypadku obowiązują długoterminowe zasady anulowania.
Dla gości
Jeśli jesteś gościem, możesz sprawdzić e-maila z potwierdzeniem, aby uzyskać więcej informacji. Dowiedz się więcej o tym, jak zmienić swoją rezerwację.
W przypadku zmiany lub anulowania dłuższego pobytu:
- Twoja pierwsza płatność może nie podlegać zwrotowi w zależności od oferty i tego, z jakim wyprzedzeniem rezerwacja została dokonana;
- jeśli anulujesz rezerwację po rozpoczęciu pobytu, zwrotowi nie podlega kolejny miesiąc objęty rezerwacją;
- gospodarz może zaproponować Ci dodatkowy zwrot.
Zgody udzielane przez gospodarzy
Jeśli jesteś gospodarzem i gość chce zmienić rezerwację, musi uzyskać Twoją zgodę, o ile:
- prośba została wysłana przed rozpoczęciem pobytu, ale w czasie krótszym niż miesiąc przed datą jego zakończenia;
- pobyt się rozpoczął, ale do dnia jego zakończenia pozostał czas krótszy niż miesiąc;
- gość zmienia dzień rozpoczęcia pobytu lub przedłuża rezerwację.
Zmiana może nastąpić automatycznie, jeśli:
- pobyt jeszcze się nie rozpoczął, a rezerwacja obejmuje co najmniej 28 nocy;
- pobyt już się rozpoczął, ale do dnia jego zakończenia został co najmniej miesiąc;
- zmiana jest inicjowana przez gościa;
- data rozpoczęcia nie została zmieniona;
- zmiana jest dokonywana z miesięcznym wyprzedzeniem;
- rezerwacja nie może zostać przedłużona.
Czy ten artykuł jest pomocny?
Powiązane artykuły
- Gość
Zmiana terminu rezerwacji
Jeśli chcesz zmienić termin rezerwacji, prześlij gospodarzowi prośbę o zmianę. Jeśli ją zaakceptuje, w zależności od sytuacji możemy obciąży… - Gospodarz
Wypłaty za dłuższe pobyty
Płatności za dłuższe pobyty są pobierane i wypłacane w cyklu miesięcznym. - Gość
Płatność za dłuższy pobyt
Jeśli pobyt trwa minimum 28 nocy, obciążymy Cię opłatą za pierwszy miesiąc, a za pozostałą część pobytu zapłacisz w miesięcznych ratach.