Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje
Gość

Pobieranie opłaty za wyrządzone szkody

Wypadki zdarzają się rzadko, ale zawsze trzeba się z nimi liczyć. Jeśli Ty, zaproszona przez Ciebie osoba lub Twoje zwierzę spowodujecie szkodę podczas pobytu, powiadom o tym niezwłocznie gospodarza.

Twój gospodarz może przesłać Ci prośbę o odszkodowanie w naszym Centrum rozliczeń, aby pokryć koszty usunięcia szkód. Na odpowiedź będziesz mieć 24 godziny.

Co zrobić, jeśli podczas pobytu coś się zepsuje lub uszkodzi

Jeśli podczas pobytu zdarzy Ci się coś zepsuć lub uszkodzić, natychmiast poinformuj o tym gospodarza. Najlepiej wysłać gospodarzowi wiadomość na stronie internetowej lub w aplikacji Airbnb, na wypadek gdyby nasz zespół obsługi społeczności musiał później przejrzeć komunikację w tej sprawie. W miarę możliwości dobrze jest również dołączyć zdjęcia.

Jeśli szybko poinformujesz gospodarza o wyrządzonych szkodach, dasz mu więcej czasu na ich naprawienie przed przyjazdem kolejnych gości. Dzięki temu też możecie rozwiązać sprawę bez angażowania Airbnb.

Jeśli gospodarz wyśle Ci prośbę o odszkodowanie za pośrednictwem Centrum rozliczeń

Jeśli gospodarz uzna, że ponosisz odpowiedzialność za wyrządzone szkody, zaginięcie przedmiotów lub nieprzewidziane koszty sprzątania, może zwrócić się do Ciebie o odszkodowanie za pośrednictwem naszego Centrum rozliczeń. Będziesz mieć 24 godziny na odpowiedź.

  • Jeśli zapłacisz pełną kwotę, sprawa zostanie zamknięta.
  • Jeśli opłacisz tylko część kwoty, odrzucisz prośbę lub na nią nie odpowiesz, gospodarz może poprosić o pomoc Airbnb lub naszego ubezpieczyciela.

Airbnb może zaangażować się w sprawę i sprawdzić zgłoszenie

Jeśli gospodarz zaangażuje Airbnb, przedstawiciel naszego zespołu obsługi społeczności ustali, czy ponosisz odpowiedzialność za szkody i czy kwota, której domaga się gospodarz, jest uzasadniona. Nasz przedstawiciel zapozna się z dowodami przedstawionymi przez gospodarza, a także z Twoimi wyjaśnieniami zawartymi we wstępnej odpowiedzi na jego prośbę. Ktoś może również skontaktować się z Tobą lub innymi osobami, które mogą mieć informacje na temat roszczenia.

Możesz otrzymać prośbę o zapłatę

Będziesz mieć możliwość dobrowolnego dokonania płatności lub odwołania się. Jeśli nie zapłacisz lub nie odwołasz się w określonym terminie albo gdy Twoje odwołanie zostanie odrzucone, obciążymy Twoją formę płatności. (Nie dotyczy pobytów w Chinach, Japonii i Indiach). Nigdy nie pobierzemy od Ciebie opłaty bez uprzedniego powiadomienia i zawsze będziesz mieć możliwość odwołania się – zarówno przed, jak i po pobraniu opłaty. Po jej pobraniu będziesz mieć 60 dni na złożenie odwołania.

Rozliczanie szkód nigdy nie jest przyjemne, ale ta procedura ma zapewnić, aby odbywało się to w możliwie najbardziej sprawiedliwy sposób. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszymi Warunkami świadczenia usługWarunkami świadczenia usług płatniczych.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

  • Gospodarz

    Ochrona gospodarzy od szkód majątkowych

    Ochrona od szkód majątkowych w ramach AirCover dla gospodarzy zapewnia ochronę do 3 mln USD, w przypadku gdy Twoje miejsce lub znajdujące si…
  • Gość

    Depozyty

    Depozyt może być wymagany przez Airbnb lub gospodarzy. Może zależeć od cech oferowanego miejsca lub czasu rezerwacji.
  • Gość

    Jak Centrum rozliczeń może Ci pomóc

    Centrum rozliczeń pozwala Ci wysłać lub poprosić o pieniądze w związku z Twoją podróżą na Airbnb. Gospodarze i goście mogą poprosić Airbnb o…
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj