Instrukcje
•
Gospodarz
Zwróć pieniądze gościowi
Zwróć pieniądze gościowi
To może się zdarzyć najlepszym gospodarzom: Wi-Fi nie działa, a woda w jacuzzi jest zimna. Jeśli Twojego gościa spotka takie przykre doświadczenie, możesz przesłać mu zwrot kosztów (bez opłaty serwisowej) – w trakcie pobytu lub po wyjeździe. Od razu damy mu o tym znać i zrealizujemy zwrot w ciągu 48 godzin.
Gdy prześlesz pieniądze, transakcja będzie traktowana jako nieodwołalna.
Zwroty przed zameldowaniem
Aby zwrócić gościowi koszty rezerwacji przed datą zameldowania, otwórz Rezerwacje, wybierz rezerwację i kliknij Prześlij pieniądze lub poproś o nie.
Aby zwrócić gościowi koszty rezerwacji:
- Otwórz Centrum rozliczeń i kliknij Wyślij pieniądze.
- Wybierz gościa, któremu chcesz przesłać pieniądze, i kliknij Dalej.
- W sekcji Wybierz powód wskaż opcję, która najlepiej odpowiada Twojej sytuacji.
- Kliknij Dalej.
- Wpisz kwotę zwrotu i napisz wiadomość do gościa.
- Kliknij Dalej, a następnie Wyślij.
- Kliknij Profil , a następnie Włącz tryb gospodarza .
- Kliknij Rezerwacje i wybierz jedną rezerwację.
- Przejdź do sekcji Prześlij pieniądze lub poproś o nie.
- Kliknij Wyślij pieniądze, a następnie Dalej.
- W sekcji Wybierz powód wskaż opcję, która najlepiej odpowiada Twojej sytuacji, i kliknij Dalej.
- Wpisz kwotę zwrotu i napisz wiadomość do gościa.
- Kliknij Dalej, a następnie Wyślij.
- Kliknij Profil , a następnie Włącz tryb gospodarza .
- Kliknij Rezerwacje i wybierz jedną rezerwację.
- Przejdź do sekcji Prześlij pieniądze lub poproś o nie.
- Kliknij Wyślij pieniądze, a następnie Dalej.
- W sekcji Wybierz powód wskaż opcję, która najlepiej odpowiada Twojej sytuacji, i kliknij Dalej.
- Wpisz kwotę zwrotu i napisz wiadomość do gościa.
- Kliknij Dalej, a następnie Wyślij.
- Otwórz Centrum rozliczeń i kliknij Wyślij pieniądze.
- Wybierz gościa, któremu chcesz przesłać pieniądze, i kliknij Dalej.
- W sekcji Wybierz powód wskaż opcję, która najlepiej odpowiada Twojej sytuacji.
- Kliknij Dalej.
- Wpisz kwotę zwrotu i napisz wiadomość do gościa.
- Kliknij Dalej, a następnie Wyślij.
Gospodarze powinni przesłać zwrot lub prośbę w ciągu 60 dni od wymeldowania.
Czy ten artykuł jest pomocny?
Powiązane artykuły
- Gospodarz
Jeśli gość anuluje
Jeśli gość anuluje rezerwację, powiadomimy Cię o tym i automatycznie odblokujemy dany termin w kalendarzu, aby inni goście mogli zarezerwowa… - Gospodarz
Twoja wypłata, jeśli gość anuluje pobyt
Jeśli gość anuluje rezerwację (przed pobytem lub w jego trakcie), otrzyma automatyczny zwrot zgodnie z zasadami anulowania wybranymi przez g… Zmiany, anulowania i zwroty dla gospodarzy
Każdemu – zarówno Tobie, jak i gościom – mogą się czasem zmienić plany. Oto kilka przydatnych informacji, dzięki którym dobrze poradzisz sob…