Jeśli podczas pobytu wystąpi problem
Na zgłoszenie każdego problemu gospodarzowi lub Airbnb masz 72 godziny od momentu, gdy został on przez Ciebie zauważony.
Udokumentuj problem i napisz do gospodarza
Poniżej znajdziesz wskazówki, jak się do tego przygotować:
- Udokumentuj problem: jeśli to możliwe, zrób zdjęcia lub nagraj film, aby udokumentować brakujące czy zepsute udogodnienie.
- Napisz do gospodarza: jeśli zauważysz coś w trakcie pobytu, najlepiej skontaktuj się najpierw z gospodarzem. Możliwe, że będzie mógł rozwiązać problem. Napisz do gospodarza bezpośrednio i wyjaśnij mu, co jest nie tak.
- Poproś o zwrot: jeśli z powodu problemu chcesz poprosić o zwrot pieniędzy, to gospodarz chętniej zaakceptuje Twój wniosek, gdy najpierw uzgodnicie kwotę, którą ma Ci oddać. W tym celu wyślij gospodarzowi prośbę o zwrot w Centrum rozliczeń i podaj mu szczegóły problemu poparte zdjęciami lub filmem.
Poproś Airbnb o pomoc w rozwiązaniu problemu
Zawsze zachęcamy gości i gospodarzy, żeby próbowali rozstrzygnąć sprawę bezpośrednio, ale wiemy też, że nie w każdym przypadku jest to możliwe. Jeśli Twój gospodarz nie może rozwiązać problemu, nie odpowiada lub nie chce zwrócić Ci pieniędzy, poinformuj nas o tym – wystarczy kliknąć Uzyskaj pomoc na stronie rezerwacji. Ktoś z naszego zespołu pomoże Ci znaleźć wyjście z sytuacji.
Jeśli okaże się, że Twój problem jest objęty ochroną AirCover dla gości, w miarę dostępności pomożemy Ci znaleźć podobne miejsce w zbliżonej cenie. Jeśli nie znajdziemy takiej oferty lub jeśli zdecydujesz, że nie chcesz innej rezerwacji, otrzymasz od nas pełny lub częściowy zwrot.
W sytuacji awaryjnej lub gdy zagrożone jest Twoje bezpieczeństwo
W sytuacji awaryjnej lub gdy zagrożone jest Twoje bezpieczeństwo, natychmiast skontaktuj się z policją lub służbami ratunkowymi. Jeśli nie znasz numerów telefonów lokalnych służb ratunkowych, możesz teraz skorzystać z Airbnb, aby zadzwonić pod numer służb ratunkowych.
W przypadku jakichkolwiek innych problemów związanych z bezpieczeństwem zawsze możesz skontaktować się z nami, korzystając z naszej specjalnej całodobowej infolinii bezpieczeństwa. Skontaktuj się z nami przez telefon, e-mailem lub na czacie, aby uzyskać priorytetowy dostęp do specjalnie przeszkolonych specjalistów czuwających nad bezpieczeństwem.
Jeśli w Twojej społeczności wystąpił problem związany z udostępnianiem domu
Jeśli masz wątpliwości związane z udostępnianiem domów w swojej okolicy, skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia dla sąsiadów.
Powiązane artykuły
- Gość
AirCover dla gości
Każda rezerwacja obejmuje AirCover dla gości. Jeśli wystąpi poważny problem z Twoim miejscem na Airbnb, którego gospodarz nie będzie w stani… - Gość
Anulowanie podczas pobytu
Nasze Zasady zwrotów i zmian rezerwacji pobytów Airbnb mogą pomóc w sytuacji, gdy oferta lub udogodnienia nie spełniają Twoich oczekiwań. - Gość
Zasady zwrotów i zmian rezerwacji pobytów
Zapoznaj się z naszymi Zasadami zwrotów i zmian rezerwacji pobytów.