Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Przewodnik
Gość

Jak działa anulowanie rezerwacji

Czasami zdarzy się coś nieoczekiwanego i trzeba zmienić plany. Aby poradzić sobie w takiej sytuacji, sprawdź, jak anulować rezerwację, jak ustalić kwotę zwrotu kosztów lub co zrobić, gdy coś pójdzie niezgodnie z planem.

Jeśli musisz anulować rezerwację

Zajmijmy się sprawą anulowania: jeśli to kwestia zmiany planów, przejdź do sekcji Podróże, gdzie możesz anulować rezerwację. Kwota zwrotu będzie widoczna w trakcie procesu anulowania.

Jeśli masz zarezerwowane miejsce, w którym obowiązują bardziej rygorystyczne zasady anulowania, możesz zamiast tego zmienić termin pobytu. Wystarczy, że prześlesz gospodarzowi prośbę o zmianę, a ewentualna różnica w cenie będzie widoczna, zanim potwierdzisz prośbę. Możesz również napisać do gospodarza, aby poinformować go o okolicznościach i powodach zmiany rezerwacji.

Anulowanie rezerwacji pobytu
Uzyskaj podstawowe informacje na temat anulowania i link umożliwiający łatwą zmianę lub anulowanie rezerwacji.

Zmiana rezerwacji przed rozpoczęciem pobytu
Jak wysłać gospodarzowi prośbę o zmianę.

Anulowanie w trakcie pobytu
Dowiedz się, co obejmują zasady zwrotów i zmian rezerwacji pobytów, gdy oferta lub udogodnienia nie spełniają Twoich oczekiwań.

Anulowanie lub zmiana terminu atrakcji na Airbnb
Poznaj szczegóły naszych zasad anulowania atrakcji.

Anulowanie rezerwacji z powodu okoliczności wyjątkowych
Przeczytaj szczegółowe informacje na temat wymagań i kolejnych kroków.

Jeśli podczas Twojego pobytu wystąpi problem


Jeśli po przybyciu na miejsce lub podczas pobytu zauważysz, że w domu czegoś brakuje, coś nie działa lub nie zgadza się z opisem oferty, jak najszybciej powiadom o tym gospodarza. Jeśli gospodarz nie będzie mógł rozwiązać problemu, chętnie Ci pomożemy. Pamiętaj, że aby otrzymać pomoc w ramach ochrony AirCover, musisz zgłosić Airbnb wszelkie problemy w ciągu 72 godzin od ich zauważenia.

Ochrona dzięki AirCover
Każda rezerwacja na Airbnb jest objęta programem AirCover. Zapewnia on bezpłatną ochronę przed istotną niezgodnością opisu oferty ze stanem faktycznym, a także przed innymi problemami, jak trudności z zameldowaniem.

Problemy związane z pobytem, które kwalifikują się do zwrotu
Dowiedz się, czy możesz liczyć na ochronę w ramach zasad zwrotów i zmian rezerwacji pobytów.

Zasady zwrotów i zmian rezerwacji pobytów
Zapoznaj się ze szczegółami obowiązujących zasad.

Gdy gospodarz anuluje pobyt

Czasem może się zdarzyć, że gospodarz musi odwołać rezerwację. Bez obaw – w takiej sytuacji zwrócimy Ci pieniądze i pomożemy zarezerwować podobne lub nawet lepsze miejsce na pobyt.

Jeśli gospodarz anuluje rezerwację
Co zrobić, jeśli potwierdzona rezerwacja zostanie anulowana przez gospodarza.

Jeśli gospodarz anuluje atrakcję
Co się dzieje, jeśli rezerwacja atrakcji zostanie anulowana przez gospodarza.

Jak uzyskać zwrot

Rozumiemy, że chcesz otrzymać swoje pieniądze jak najszybciej, jednak wysokość i termin zwrotu zależą od zasad anulowania rezerwacji i od tego, kiedy została ona anulowana (chyba że miały miejsce okoliczności wyjątkowe). Aby uzyskać te informacje, sprawdź swoją rezerwację. Dobra wiadomość jest taka, że jeśli zwrot Ci przysługuje, otrzymasz go automatycznie w ciągu 10 dni na konto formy płatności użytej podczas rezerwowania oferty.

Poznaj kwotę zwrotu
Dowiedz się więcej o zasadach anulowania i ich wpływie na kwotę zwrotu.

Kiedy otrzymasz zwrot
Dowiedz się, kiedy powinien dotrzeć do Ciebie zwrot.

Zwroty za atrakcje
Dowiedz się, co zrobić, gdy podczas podróży przytrafi Ci się problem, który uniemożliwi Ci uczestnictwo w atrakcji Airbnb.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj