Prostsze zasady zwrotu kosztów atrakcji dla społeczności
Wyróżnione
Aktualizujemy nasze Zasady zwrotów dla gości atrakcji
Goście mają teraz 72 godziny na zgłoszenie problemów
Każdy gospodarz atrakcji chciałby jak najlepiej ugościć uczestników. Do tej pory, kiedy gość miał problem z atrakcją online lub na miejscu, mógł poprosić o zwrot w dowolnym momencie po jej zakończeniu.
Brak ograniczeń czasowych na zgłoszenie problemu mógł być jednak krzywdzący dla gospodarzy, dlatego aktualizujemy nasze Zasady zwrotów dla gości atrakcji. Goście będą mieli teraz 72 godziny na przesłanie prośby o zwrot kosztów po zakończeniu atrakcji, jeśli pojawił się jakiś problem.
Uprościliśmy również język tych zasad, żeby były bardziej czytelne. Ich treść pozostaje bez zmian. Zaktualizowane zasady dotyczą rezerwacji dokonanych 15 lipca 2022 roku lub później.
Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się ze zaktualizowana wersją z 2022 roku.
Wyróżnione
Aktualizujemy nasze Zasady zwrotów dla gości atrakcji
Goście mają teraz 72 godziny na zgłoszenie problemów