Ten materiał nie jest dostępny w wybranym języku, dlatego na razie możesz się z nim zapoznać w tej wersji językowej.

Prostsze zasady zwrotu kosztów atrakcji dla społeczności

Aktualizujemy zasady zwrotów dla gości atrakcji, aby lepiej wspierać społeczność Airbnb.
Autor: Airbnb, 15 cze 2022
Przeczytasz w 1 minutę
Zaktualizowano 15 cze 2022

Wyróżnione

Każdy gospodarz atrakcji chciałby jak najlepiej ugościć uczestników. Do tej pory, kiedy gość miał problem z atrakcją online lub na miejscu, mógł poprosić o zwrot w dowolnym momencie po jej zakończeniu.

Brak ograniczeń czasowych na zgłoszenie problemu mógł być jednak krzywdzący dla gospodarzy, dlatego aktualizujemy nasze Zasady zwrotów dla gości atrakcji. Goście będą mieli teraz 72 godziny na przesłanie prośby o zwrot kosztów po zakończeniu atrakcji, jeśli pojawił się jakiś problem.

Uprościliśmy również język tych zasad, żeby były bardziej czytelne. Ich treść pozostaje bez zmian. Zaktualizowane zasady dotyczą rezerwacji dokonanych 15 lipca 2022 roku lub później.

Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się ze zaktualizowana wersją z 2022 roku.

Podziel się opinią

Wyróżnione

Airbnb
15 cze 2022
Czy udało nam się pomóc?