Dzięki tym prostym narzędziom dla gospodarzy możesz zdobyć więcej gości

Skorzystaj z tych wskazówek, aby Twoja atrakcja spodobała się szerszemu gronu odbiorców.
Autor: Airbnb, 8 cze 2022
Przeczytasz w 3 minuty
Zaktualizowano 8 cze 2022

Wyróżnione

  • Klipy wideo mogą sprawić, że Twoja atrakcja będzie się wyróżniać

  • Promocje to świetny sposób na przyciągnięcie gości

  • Zapewnienie udogodnień dla osób niepełnosprawnych może Ci pomóc w zdobyciu większej liczby gości

Chcesz dotrzeć do większej liczby odbiorców i zdobyć więcej gości? Z myślą o Tobie przygotowaliśmy różne narzędzia – od promocji po prywatne linki do rezerwacji.

1. Przygotuj klipy, żeby wyróżnić swoją atrakcję

Jeśli obraz jest wart więcej niż tysiąc słów, wyobraź sobie, jak wiele o Twojej atrakcji na miejscu może powiedzieć film. Wybierz od pięciu do dziesięciu ulubionych klipów i prześlij je, korzystając z karty Wideo w sekcji Twoje atrakcje. Zmontujemy z nich krótki film z podkładem muzycznym, aby w ten sposób przedstawić Twoją atrakcję gościom.

Dowiedz się więcej o tworzeniu filmu na stronę Twojej atrakcji na miejscu

2. Zezwalaj na rezerwacje dla prywatnych grup

Dzięki temu narzędziu możesz zaoferować atrakcję prywatnym grupom. Gość może zarezerwować wszystkie miejsca w jednej edycji atrakcji dla całej grupy. Może to być pomocne, jeśli chcesz udostępnić swoją ofertę większej liczbie gości.

Osoby, które szukają opcji na służbową imprezę integracyjną lub dla innych grup, mogą filtrować wyniki wyszukiwania, aby znaleźć atrakcję umożliwiającą zarezerwowanie całej edycji dla prywatnej grupy. Uruchomienie takiej opcji oznacza, że Twoja oferta będzie się wyświetlać w takich wynikach wyszukiwania. Możesz również utworzyć rezerwację przeznaczoną dla Twoich znajomych, członków rodziny lub innych gospodarzy.

Dowiedz się więcej o rezerwacjach dla grup prywatnych

3. Wybierz elastyczne zasady anulowania

Badania Airbnb sugerują, że goście preferują elastyczne zasady anulowania, ponieważ pozwalają one na zmniejszenie stresu wynikającego z planowania i pozwalają na bardziej spontaniczne rezerwowanie atrakcji. Gospodarze mają do wyboru dwie opcje zasad anulowania – dzięki bardziej elastycznym zasadom możesz sprawić, że Twoja atrakcja przyciągnie więcej gości.

Zaktualizuj zasady anulowania

4. Zaoferuj promocję cenową na nowe atrakcje

Gdy utworzysz nową atrakcję, możesz zaproponować niższą cenę, która będzie obowiązywać przez określony czas. Dzięki temu możesz zachęcić większą liczbę gości do rezerwowania Twojej atrakcji, zanim uzyskasz więcej recenzji.

Możesz również zachęcić pierwszych gości do napisania recenzji – dzięki temu osoby, które będą zastanawiać się nad zarezerwowaniem Twojej atrakcji, będą wiedziały, że jej jakość jest wysoka, i może się to przyczynić do uzyskania większej liczby rezerwacji. Z badań Airbnb wynika, że może istnieć związek między atrakcjami, które w ciągu pierwszych 30 dni uzyskują ponad 5 recenzji, a wzrostem liczby rezerwacji w ciągu pierwszych 6 miesięcy.

Poznaj sposoby gospodarzy na rozwijanie strategii cenowej

5. Udostępnij ofertę atrakcji tylko dla zaproszonych gości

Prywatne rezerwacje umożliwiają każdej osobie zarezerwowanie Twojej atrakcji dla prywatnej grupy, natomiast oferty tylko dla zaproszonych są ukryte. Skorzystaj z ofert tylko na zaproszenie, jeśli np. chcesz przećwiczyć prowadzenie atrakcji lub przygotować coś specjalnego – możesz to zrobić, udostępniając prywatny link znajomym lub członkom rodziny.

Dzięki temu (podobnie jak w przypadku promocji na nowe atrakcje) możesz uzyskać pierwsze recenzje, które są bardzo ważne.

Dowiedz się więcej o atrakcjach tylko na zaproszenie

6. Przetestuj różne strategie cenowe

Za pomocą tego narzędzia możesz zaoferować tę samą atrakcję w różnych cenach. To sposób na eksperymentowanie z cenami i zachęcenie większej liczby gości do udziału w Twojej atrakcji.

Na przykład w weekendy może być większe zapotrzebowanie na atrakcję, więc możesz pomyśleć o zaproponowaniu wyższych cen na te edycje. Dobrym pomysłem może się okazać obniżenie cen na dni lub godziny, kiedy zapotrzebowanie jest niższe. Na początek wybierz kilka edycji, żeby sprawdzić, jak zareagują goście.

Dowiedz się więcej o strategiach cenowych

7. Oferuj zniżki za wcześniejszą rezerwację

Dobrym pomysłem będzie zaproponowanie zniżki gościom, którzy zarezerwują Twoją atrakcję ponad 2 tygodnie przed jej rozpoczęciem. Masz opcję zaplanowania edycji Twojej atrakcji z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. Jeśli gość zarezerwuje miejsce, korzystając z Twojej zniżki, otrzyma niższą cenę.

Dowiedz się więcej o promocjach

8. Organizuj atrakcje dla rodzin

Możesz wybrać, czy chcesz przyjmować gości, którzy nie ukończyli jeszcze 18 lat, jeśli towarzyszą im osoby dorosłe. Dzięki temu zachęcisz do rezerwowania większe grupy lub rodziny.

Jest to szczególnie przydatne, jeśli w ramach Twojej atrakcji oferujesz zajęcia (takie jak malowanie lub wycieczka piesza), w których mogą brać udział rodziny. Możesz wybrać minimalny wiek gości, jeśli Twoja atrakcja nie jest przeznaczona dla dzieci i małych dzieci.

Sprawdź, czy Twoja atrakcja jest odpowiednia dla dzieci

9. Dodaj ułatwienia dostępu

Dodanie do oferty ułatwień dostępu, takich jak łazienka z ułatwieniami, urządzenia asystujące i rozwiązania uwzględniające potrzeby osób głuchych, może pomóc gościom, którzy szukają atrakcji spełniających ich potrzeby. Możesz włączyć te funkcje, edytując wymagania wobec gości i dodając ułatwienia w otoczeniu, w komunikacji i inne.

Z naszych badań wynika, że goście uważają te funkcje za przydatne – w okresie od lipca do września 2021 roku ponad 300 tysięcy gości skorzystało z filtrów ułatwień dostępu, aby zawęzić wyszukiwanie miejsc na pobyt.* Dodając te funkcje do swojej oferty, inspirujesz gości, którzy mają określone potrzeby związane z dostępnością, do zarezerwowania Twojej atrakcji.

Dowiedz się więcej o ułatwieniach dostępu

* Według wewnętrznych globalnych danych Airbnb dotyczących rezerwacji.

Wyróżnione

  • Klipy wideo mogą sprawić, że Twoja atrakcja będzie się wyróżniać

  • Promocje to świetny sposób na przyciągnięcie gości

  • Zapewnienie udogodnień dla osób niepełnosprawnych może Ci pomóc w zdobyciu większej liczby gości

Airbnb
8 cze 2022
Czy udało nam się pomóc?