Jak uzyskać 5-gwiazdkowe recenzje
Recenzje pomogą Ci dopracować ofertę, znaleźć się wyżej w wynikach wyszukiwania i uzyskać status Superhost. Nic dziwnego, że chcesz starać się o pięć gwiazdek za każdym razem, gdy ktoś u Ciebie gości.
Gospodarze Superhost utrzymują ocenę na poziomie co najmniej 4,8, więc trochę wiedzą o tym, jak otrzymywać pięciogwiazdkowe recenzje. W naszym filmie powyżej rozmawiamy z Catherine i Bryanem, Superhostami z Columbus w stanie Ohio, którzy przekazali nam swoje najlepsze rady, jak zbierać świetne recenzje.
Jasno określ, czego można się spodziewać
„Jednym z najskuteczniejszych sposobów, by zadowolić gości, jest jasne przedstawienie im, czego mogą się spodziewać, zanim nacisną przycisk rezerwacji” – stwierdza Catherine. „Lubimy podawać jak najwięcej szczegółów na stronie naszej oferty, nawet jeśli jest to coś w stylu: „Dom ma ponad 100 lat, więc mamy skrzypiące drzwi”.
Pamiętaj, by szybko odpowiadać
Zadbaj, by goście poczuli się jak u siebie
„Jeśli chodzi o wystrój i przestrzeń, najważniejsze jest to, by goście poczuli się jak u siebie” – stwierdza Catherine. „Usuń wszystkie swoje osobiste zdjęcia i szpargały”. Chodzi o to, by goście czuli się dobrze, ale zawsze warto dodać coś wyjątkowego, co ociepli wnętrze.
Dbałość o wystrój może również sprawić, że goście poczują się mile widziani. „To nie znaczy, że musisz przerobić całą kuchnię” – dodaje Bryan. „Przestrzeń musi zapewniać przyjazny nastrój, musi być zachęcająca i czysta”.
Zapewnij lokalny klimat
„Kiedy ludzie przyjeżdżają do Ciebie, dzielisz się nie tylko swoim domem, ale też swoim miastem” – mówi Catherine. Wraz z Bryanem przekazują gościom wyprodukowany lokalnie szampon, odżywkę i płyn do mycia twarzy, a także zestaw artystycznych książek wydanych przez przedsiębiorcę z okolicy. „Uwielbiamy pokazywać gościom Columbus, tak jak my go widzimy” – dzieli się Catherine.
Przygotuj się na niespodzianki
„Pomimo wszelkich starań, aby zostać pięciogwiazdkowym gospodarzem, w pewnym momencie na pewno coś się nie uda” – przestrzega Catherine. Bryan potakuje, dodając: „Mieliśmy taką sytuację, że pękła rura i zalała całe pierwsze piętro”.
Goście, którzy świętowali swoją noc poślubną, nie mogli się z nimi skontaktować. „Po tym zdarzeniu przyjęliśmy współgospodarza, więc jeśli kiedykolwiek przegapimy telefon od gościa, ktoś inny się tym zajmie” – cieszy się Catherine.
Niezależnie od tego, jakie miejsce oferujesz na Airbnb, recenzje od gości mogą być pomocne i wspierające. „Kiedy ktoś przekazuje nam świetną recenzję, po prostu nadaje ona sens wszystkiemu, co robimy” – zauważa Catherine. „Dzięki temu możemy prowadzić życie, które uwielbiamy”.
Więcej informacji znajdziesz w naszym poradniku wideo dla początkujących
Od momentu opublikowania tego artykułu informacje w nim zawarte mogły się zmienić.