Uproszczenie komunikacji

Zaplanuj wiadomości i przygotuj szybkie odpowiedzi, aby usprawnić sobie typowe zadania.
Autor: Airbnb, 4 sty 2024
Przeczytasz w 1 minutę
Zaktualizowano 4 sty 2024

Zaplanowane wiadomości i szybkie odpowiedzi pozwolą Ci zaoszczędzić czas. Przygotowując te wiadomości, pamiętaj, że goście chętniej je przeczytają, jeśli będą aktualne i krótkie.

Zaplanowane wiadomości

Automatycznie wysyłaj zaplanowane wiadomości, gdy goście podejmą działania, takie jak dokonanie rezerwacji, zameldowanie i wymeldowanie.

Zastanów się nad zaplanowaniem wiadomości na te sytuacje.

  • Pytanie lub prośba o rezerwację: odpowiadaj od razu (lub w ciągu maksymalnie 24 godzin), gdy goście się z Tobą skontaktują.
  • Potwierdzenie rezerwacji: podziękuj gościom za rezerwację i daj im znać, że chętnie odpowiesz na wszelkie pytania.
  • Przed zameldowaniem: około 24 do 48 godzin przed zameldowaniem przypomnij gościom, gdzie mogą znaleźć instrukcje dotyczące zameldowania, i wyjaśnij, jak mogą dostać się do środka.
  • Po zameldowaniu: wkrótce po przyjeździe gości zapytaj ich, jak się czują i czy wszystko w porządku.
  • Przed wymeldowaniem: wyślij uprzejme przypomnienie o godzinie wymeldowania dzień przed wyjazdem gości, aby zapobiec zbyt późnemu opuszczeniu obiektu.
  • Po wymeldowaniu: podziękuj gościom i poproś ich o napisanie recenzji. Napisz swoją recenzję jak najszybciej.

Szybkie odpowiedzi

Odpowiadaj na częste pytania jednym kliknięciem dzięki przygotowanym wcześniej szybkim odpowiedziom. Możesz korzystać z tych samych szybkich odpowiedzi we wszystkich swoich ofertach.

Spersonalizuj swoje odpowiedzi za pomocą skrótów, które automatycznie uzupełniają dane gościa, rezerwacji i oferty. Zanim zaczniesz korzystać ze skrótów, upewnij się, że wszystkie szczegóły Twojej oferty są kompletne.

Przykłady skrótów:

  • Imię gościa
  • Data zameldowania
  • Godzina zameldowania
  • Data wymeldowania
  • Godzina wymeldowania
  • Sposób zameldowania
  • Instrukcje dotyczące wymeldowania
  • Wskazówki dojazdu
  • Przewodnik
  • Wskazówki dla gości
  • Regulamin domu
  • Nazwa Wi-Fi
  • Hasło do Wi-Fi

Jeśli korzystasz z oprogramowania połączonego z interfejsem API, będziesz mieć dostęp do tych funkcji ze swojego oprogramowania, o ile Twój dostawca je zintegrował. Jeśli tego nie zrobił, skontaktuj się z nim, aby dowiedzieć się, kiedy taka integracja będzie dostępna.

Od momentu opublikowania tego artykułu informacje w nim zawarte mogły się zmienić.

Airbnb
4 sty 2024
Czy udało nam się pomóc?