Uproszczenie komunikacji
Zaplanowane wiadomości i szybkie odpowiedzi pozwolą Ci zaoszczędzić czas. Przygotowując te wiadomości, pamiętaj, że goście chętniej je przeczytają, jeśli będą aktualne i krótkie.
Zaplanowane wiadomości
Automatycznie wysyłaj zaplanowane wiadomości, gdy goście podejmą działania, takie jak dokonanie rezerwacji, zameldowanie i wymeldowanie.
Zastanów się nad zaplanowaniem wiadomości na te sytuacje.
- Pytanie lub prośba o rezerwację: odpowiadaj od razu (lub w ciągu maksymalnie 24 godzin), gdy goście się z Tobą skontaktują.
- Potwierdzenie rezerwacji: podziękuj gościom za rezerwację i daj im znać, że chętnie odpowiesz na wszelkie pytania.
- Przed zameldowaniem: około 24 do 48 godzin przed zameldowaniem przypomnij gościom, gdzie mogą znaleźć instrukcje dotyczące zameldowania, i wyjaśnij, jak mogą dostać się do środka.
- Po zameldowaniu: wkrótce po przyjeździe gości zapytaj ich, jak się czują i czy wszystko w porządku.
- Przed wymeldowaniem: wyślij uprzejme przypomnienie o godzinie wymeldowania dzień przed wyjazdem gości, aby zapobiec zbyt późnemu opuszczeniu obiektu.
- Po wymeldowaniu: podziękuj gościom i poproś ich o napisanie recenzji. Napisz swoją recenzję jak najszybciej.
Szybkie odpowiedzi
Odpowiadaj na częste pytania jednym kliknięciem dzięki przygotowanym wcześniej szybkim odpowiedziom. Możesz korzystać z tych samych szybkich odpowiedzi we wszystkich swoich ofertach.
Spersonalizuj swoje odpowiedzi za pomocą skrótów, które automatycznie uzupełniają dane gościa, rezerwacji i oferty. Zanim zaczniesz korzystać ze skrótów, upewnij się, że wszystkie szczegóły Twojej oferty są kompletne.
Przykłady skrótów:
- Imię gościa
- Data zameldowania
- Godzina zameldowania
- Data wymeldowania
- Godzina wymeldowania
- Sposób zameldowania
- Instrukcje dotyczące wymeldowania
- Wskazówki dojazdu
- Przewodnik
- Wskazówki dla gości
- Regulamin domu
- Nazwa Wi-Fi
- Hasło do Wi-Fi
Jeśli korzystasz z oprogramowania połączonego z interfejsem API, będziesz mieć dostęp do tych funkcji ze swojego oprogramowania, o ile Twój dostawca je zintegrował. Jeśli tego nie zrobił, skontaktuj się z nim, aby dowiedzieć się, kiedy taka integracja będzie dostępna.
Od momentu opublikowania tego artykułu informacje w nim zawarte mogły się zmienić.