Instrukcje
•
Gospodarz atrakcji
Co się stanie, jeśli mój gość anuluje rezerwację atrakcji?
Co się stanie, jeśli mój gość anuluje rezerwację atrakcji?
Gospodarze atrakcji mają do wyboru dwie opcje zasad anulowania:
- Aby uzyskać pełny zwrot, goście mogą anulować rezerwację najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem atrakcji lub w ciągu 24 godzin od jej dokonania (o ile rezerwacja zostanie dokonana wcześniej niż 48 godzin przed rozpoczęciem atrakcji).
- Goście mogą anulować rezerwację najpóźniej 24 godziny przed rozpoczęciem atrakcji, aby uzyskać pełny zwrot.
Wszystkie zasady anulowania podlegają polityce okoliczności wyjątkowych. Jeśli powód anulowania rezerwacji przez gościa jest objęty tą polityką, nie otrzymasz wypłaty za tę rezerwację.
Czy ten artykuł jest pomocny?
Powiązane artykuły
Zmiany i anulowania
Pomożemy Ci poradzić sobie z anulowaniem lub zmianą rezerwacji i wyjaśnimy, co się dzieje po wprowadzeniu zmian.- Gospodarz atrakcji
Zwrot kosztów dla gościa atrakcji Airbnb
Zwrot możesz przesłać gościom w Centrum rozliczeń lub w swoim kalendarzu. - Gość
Co zrobić, jeśli w momencie zameldowania miejsce pobytu nie jest czyste
Jeśli stwierdzisz, że miejsce pobytu nie jest czyste, pomożemy Ci rozwiązać ten problem.