Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje
Gość

Co zrobić, jeśli w momencie zameldowania miejsce pobytu nie jest czyste

Zawsze najpierw skontaktuj się z gospodarzem, aby omówić sprawę. Możliwe, że gospodarz będzie mógł rozwiązać problem. Jeśli gospodarz nie będzie mógł Ci pomóc lub chcesz poprosić o zwrot, chętnie Ci pomożemy.

Wyślij prośbę o zwrot

Poniżej znajdziesz wskazówki, jak się do tego przygotować:

  1. Zbierz dowody: jeśli to możliwe, zrób zdjęcia lub nagraj film, aby udokumentować problemy, takie jak brakujące czy zepsute udogodnienie.
  2. Prześlij prośbę: opisz problem, a jeśli to możliwe – dołącz do opisu zdjęcia lub film. Możesz poprosić gospodarza o rozwiązanie problemu, o zwrot opłaty za sprzątanie lub – w przypadku poważnych problemów – o anulowanie rezerwacji i pełny zwrot kosztów za pozostałe dni pobytu.
  3. Poczekaj na odpowiedź: jeśli gospodarz nie odpowie na prośbę lub ją odrzuci, możesz poprosić Airbnb o pomoc. Przedstawiciel Airbnb na podstawie Zasad zwrotów i zmian rezerwacji pobytów podejmie decyzję, jaką pomoc możemy Ci zaoferować.

Zwróć się o pomoc do Airbnb

Zawsze zachęcamy gości i gospodarzy, żeby próbowali rozstrzygnąć sprawę bezpośrednio, ale wiemy też, że nie w każdym przypadku jest to możliwe. Jeśli pojawi się problem, którego nie możesz rozwiązać ze swoim gospodarzem (lub jeśli nie odpowie on na Twoją prośbę o zwrot albo ją odrzuci), poinformuj nas o tym, a ktoś z naszego zespołu udzieli Ci pomocy.

Jeśli stwierdzimy, że problem jest objęty ochroną AirCover, otrzymasz pełny lub częściowy zwrot kosztów albo – w zależności od sytuacji – znajdziemy dla Ciebie podobne lub lepsze miejsce na pobyt.

Pamiętaj, że od momentu zauważenia problemu masz 72 godziny, żeby nam go zgłosić.

W przypadku problemów, które mogą stanowić bezpośrednie zagrożenie dla zdrowia, takich jak pluskwy, pleśń lub inne alergeny, skontaktuj się w razie potrzeby z lokalnymi służbami ratunkowymi. Jeśli potrzebujesz pomocy w sprawie rezerwacji, wyślij prośbę do Airbnb, a my wybierzemy odpowiednie rozwiązanie zgodne z Zasadami zwrotów i zmian rezerwacji pobytów.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj