Instrukcje
•
Gość
Płatność się nie powiodła
Płatność się nie powiodła
Transakcja nie została zrealizowana? Dowiedz się, dlaczego czasami tak się dzieje i jak możesz rozwiązać problem z płatnością.
Powody, dlaczego Twoja płatność mogła nie dojść do skutku
- Karta kredytowa lub debetowa straciła ważność.
- Twój adres rozliczeniowy lub numer telefonu nie zgadzają się z danymi karty kredytowej lub debetowej.
- Wybrana forma płatności nie jest akceptowana w danym regionie.
- Został przekroczony dzienny limit transakcji lub kwoty zakupów ustalony przez Twój bank lub instytucję finansową.
- Na koncie przypisanym do Twojej karty kredytowej lub debetowej nie ma wystarczających środków do zrealizowania płatności.
- Została uruchomiona procedura zapobiegania oszustwom.
Wskazówki dotyczące rozwiązywania typowych problemów z płatnościami
- Jeśli upłynął termin ważności karty kredytowej lub debetowej, zaktualizuj swoją formę płatności.
- Dokładnie sprawdź adres rozliczeniowy, kod pocztowy i numer telefonu przypisane do karty kredytowej lub debetowej.
- Upewnij się, że ta forma płatności jest akceptowana w danym regionie.
- Sprawdź, czy Twoja forma płatności została potwierdzona.
- Skontaktuj się z bankiem lub instytucją finansową, aby dowiedzieć się, dlaczego Twoja karta jest odrzucana.
Czy ten artykuł jest pomocny?
Powiązane artykuły
Jak zapłacić za rezerwację
Kiedy zapłacisz za rezerwację? Co zrobić, jeśli nie możesz dokończyć transakcji? Przyjrzyjmy się kwestiom finansowym i spróbujmy znaleźć odp…- Gość
Dlaczego Twoja płatność jest odrzucana lub nie dochodzi do skutku
Może się to zdarzyć z wielu różnych powodów – karta kredytowa mogła stracić ważność lub została uruchomiona procedura zapobiegania oszustwom… - Gość
Obsługiwane formy płatności
Obsługujemy różne formy płatności. Ich dostępność zależy od kraju, w którym masz założone konto.