Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje
Gość

Płatność się nie powiodła

Transakcja nie została zrealizowana? Dowiedz się, dlaczego czasami tak się dzieje i jak możesz rozwiązać problem z płatnością.

    Powody, dlaczego Twoja płatność mogła nie dojść do skutku

    • Karta kredytowa lub debetowa straciła ważność.
    • Twój adres rozliczeniowy lub numer telefonu nie zgadzają się z danymi karty kredytowej lub debetowej.
    • Wybrana forma płatności nie jest akceptowana w danym regionie.
    • Został przekroczony dzienny limit transakcji lub kwoty zakupów ustalony przez Twój bank lub instytucję finansową.
    • Na koncie przypisanym do Twojej karty kredytowej lub debetowej nie ma wystarczających środków do zrealizowania płatności.
    • Została uruchomiona procedura zapobiegania oszustwom.

    Wskazówki dotyczące rozwiązywania typowych problemów z płatnościami

    Czy ten artykuł jest pomocny?

    Powiązane artykuły

    Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
    Zaloguj się lub zarejestruj