Rozwiązywanie problemów dotyczących płatności
Rozwiązywanie problemów dotyczących płatności
- Instrukcje
Płatność się nie powiodła
Może się to zdarzyć z wielu różnych powodów – karta kredytowa mogła stracić ważność lub została uruchomiona procedura zapobiegania oszustwom… - Instrukcje
Dlaczego Twoja płatność jest odrzucana lub nie dochodzi do skutku
Może się to zdarzyć z wielu różnych powodów – karta kredytowa mogła stracić ważność lub została uruchomiona procedura zapobiegania oszustwom… - Instrukcje
Dlaczego prosimy Cię o potwierdzenie Twojej formy płatności
Aby pomóc w zabezpieczeniu Twojego konta, możemy poprosić Cię o potwierdzenie Twojej formy płatności. - Instrukcje
Czemu dwukrotnie obciążono mnie opłatą za rezerwację?
Twoja forma płatności może wymagać autoryzacji w trakcie rezerwacji i przed ostateczną opłatą. - Instrukcje
Potwierdź kartę za pomocą tymczasowych autoryzacji
Aby zweryfikować Twoją kartę debetową lub kredytową, dokonamy dwóch obciążeń uwierzytelniających o maksymalnej wartości 1,99 USD. Po zweryfi… - Instrukcje
Kiedy są blokowane środki na formie płatności
Podczas rezerwowania możemy autoryzować Twoją formę płatności. Kiedy rezerwacja zostanie zaakceptowana, pobierzemy opłatę z Twojego rachunku… - Instrukcje
Płatność dla Airbnb została przeze mnie zakwestionowana w banku. Co dalej?
Kiedy kwestionujesz płatność w banku, inicjujesz proces sporu zwany obciążeniem zwrotnym. Proces ten jest obsługiwany bezpośrednio przez ban… - Instrukcje
Uwierzytelnianie karty kredytowej lub bankowej podczas płatności
Czasem podczas płatności kartą kredytową online bank może poprosić Cię o potwierdzenie swojej tożsamości. - Instrukcje