Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje
Gospodarz

Przywróć anulowaną rezerwację gościa

Okoliczności zmusiły Cię do anulowania rezerwacji, jednak teraz sytuacja się zmieniła i możesz przyjąć gościa do siebie. Albo to gość odwołał pobyt, ale teraz jednak znowu chce skorzystać z Twojej oferty.

Anulowanych rezerwacji nie można przywrócić i takie działanie jest nieodwracalne, ale możesz skontaktować się z gościem i zaproponować mu ponowną rezerwację Twojego miejsca. 

Rezerwacja anulowana przez Ciebie

Musisz pamiętać, że gość mógł już zarezerwować inne miejsce lub może nie chcieć zarezerwować Twojego miejsca jeszcze raz.

Możesz napisać do niego wiadomość i zapytać, czy chce zarezerwować pobyt u Ciebie ponownie, o ile zaakceptuje Twoje warunki, np. cenę za noc i zasady anulowania. Gdy dojdziecie do porozumienia, wyślij gościowi ofertę specjalną z ustalonymi szczegółami. Gość będzie mieć 24 godziny na podjęcie decyzji. Jeśli zaakceptuje ofertę specjalną, rezerwacja zostanie potwierdzona automatycznie.

Aby zachęcić gościa do rezerwacji, możesz przesłać mu ofertę specjalną ze zniżką i w ten sposób wynagrodzić mu to, że jego plany zostały pokrzyżowane.

Rezerwacja anulowana przez gościa

Jeśli Twój gość anulował rezerwację, a następnie poinformował Cię, że chce ją przywrócić, może on jeszcze raz dokonać takiej samej rezerwacji, o ile Twoje miejsce jest wciąż dostępne.

Gość może zarezerwować Twoje miejsce w standardowy sposób, a Ty możesz też przesłać mu ofertę specjalną ze szczegółami, które wspólnie ustalicie. Wówczas gość będzie mieć 24 godziny na podjęcie decyzji. Jeśli zaakceptuje ofertę specjalną, rezerwacja zostanie potwierdzona automatycznie.

Pełny zwrot dla gościa za anulowanie pierwotnej rezerwacji

Jeśli Twój gość nie otrzymał pełnego zwrotu ze względu na Twoje zasady anulowania i czas pozostały do zameldowania, możesz takiej osobie wysłać ofertę specjalną ze zniżką, aby wynagrodzić jej utratę zapłaconych już pieniędzy.

Możesz też przesłać gościowi zwrot za anulowany pobyt za pośrednictwem Centrum rozliczeń. Dowiedz się więcej o tym, jak zwrócić gościowi pieniądze.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj