Jak odpowiedzieć na recenzję lub ją zakwestionować
Dzięki szczerym recenzjom gospodarze mogą się rozwijać, a goście znaleźć dla siebie odpowiednie miejsce na pobyt. Czasem możesz jednak nie zgodzić się z którąś opinią. Oto kilka opcji, jeśli tak się stanie.
Odpowiadanie na niedawne recenzje
Możesz zamieścić publiczną odpowiedź na otrzymaną recenzję.
- Kliknij Profil > Recenzje.
- Kliknij Recenzje na Twój temat.
- Przejdź do recenzji, na którą chcesz odpowiedzieć, i kliknij Napisz publiczną odpowiedź.
- Napisz odpowiedź i kliknij Prześlij.
Aby odpowiedzieć na recenzję, musisz zalogować się na konto w przeglądarce – nie możesz tego zrobić w aplikacji Airbnb.
Aby odpowiedzieć na recenzję, musisz zalogować się na konto w przeglądarce – nie możesz tego zrobić w aplikacji Airbnb.
- Kliknij Profil > Recenzje.
- Kliknij Recenzje na Twój temat.
- Przejdź do recenzji, na którą chcesz odpowiedzieć, i kliknij Napisz publiczną odpowiedź.
- Napisz odpowiedź i kliknij Prześlij.
Twoja odpowiedź zostanie opublikowana od razu. Nie możesz jej po tym edytować, dlatego nie spiesz się i zastanów się, co chcesz przekazać.
Zakwestionuj recenzję
Nie możesz usunąć recenzji, ale możesz ją zgłosić, jeśli Twoim zdaniem narusza nasze zasady pisania recenzji. Zachęcamy do odpowiedzi z szerszym kontekstem lub przedstawienia własnego punktu widzenia. Pamiętaj jednak, że Ty też musisz przestrzegać naszych zasad pisania recenzji.
Powiązane artykuły
- Gość
Zasady pisania recenzji na Airbnb
Dzięki naszym zasadom goście i gospodarze otrzymują pomocne, pouczające i dokładne recenzje. - Gość
Recenzje od gospodarzy
Wcześniejsze recenzje gospodarzy pomagają innym zorientować się, czego mogą się spodziewać. Dowiedz się, co obejmują recenzje i kto może je … - Gość
Recenzje pobytów – od gości i gospodarzy
Członkowie naszej społeczności liczą na szczere i uczciwe recenzje. Gospodarze i goście piszą recenzje po zakończeniu pobytu. Oto informacje…