Rozwiń swoją sieć gospodarzy
Dzięki silnej obecności lokalnej będziesz w stanie lepiej poznawać gospodarzy, którzy potrzebują Twojej pomocy. Połączenie marketingu internetowego i osobistego pomaga gospodarzom poznać Twoją dostępność i rozpowszechnia informacje o Twoich usługach współgospodarza.
Szukanie gospodarzy, którzy potrzebują wsparcia
Chociaż gospodarze zawsze mogą Cię znaleźć na stronie głównej doświadczonych współgospodarzy, warto nawiązać kontakt z gospodarzami z Twojej społeczności. Niektórzy odnoszący sukcesy współgospodarze założyli profile na LinkedInie, Instagramie lub Facebooku, prezentując swoje usługi współgospodarza.
Postaraj się brać udział w wydarzeniach, podczas których można nawiązać kontakty i poznać lokalnych gospodarzy potrzebujących pomocy.
Jimmy, doświadczony współgospodarz z Palm Springs w Kalifornii, mówi, że znalazł gospodarzy „głównie dzięki rozmowom i rekomendacjom lokalnej społeczności”. Możesz poznać gospodarza, kiedy najmniej się tego spodziewasz: Jimmy niedawno znalazł dwie nowe nieruchomości dzięki czyścicielowi basenów.
Dominic, doświadczony współgospodarz z Kornwalii w Anglii, miał podobne doświadczenia. „To wyszło naturalnie” – tłumaczy. „Wszystko układa się też tak, że mam czas, by się tym zająć”.
Kiedy już wyrobisz sobie pewną renomę, możesz poszukać nowych sposobów na wyróżnienie się. Mogą to być na przykład:
newsletter lub blog, dzięki któremu gospodarze będą ze wszystkim na bieżąco;
zestaw powitalny dla gości;
spersonalizowane usługi dla gospodarzy lub gości;
przewodnik po lokalnych zniżkach.
Wysyłanie poleceń
Jeśli znajdziesz gospodarza poza platformą doświadczonych współgospodarzy, możesz zaprosić go do współpracy, wysyłając mu link polecający z panelu platformy doświadczonych współgospodarzy. Chociaż nie musisz dodawać nowego gospodarza do karty próśb, może to skutecznie usprawnić organizację.
Od momentu opublikowania tego artykułu informacje w nim zawarte mogły się zmienić.