Optymalizuj oferty innych gospodarzy

Wyróżnij się dzięki skutecznemu opisowi i strategii cenowej.
Autor: Airbnb, 12 gru 2023
Przeczytasz w 2 minuty
Zaktualizowano 12 gru 2023

Masz już ogromne doświadczenie na Airbnb, możesz więc przekazać swoją wiedzę gospodarzom, z którymi współpracujesz, aby także oni mogli odnieść sukces.

Jak utworzyć atrakcyjną ofertę

Wykorzystaj zdobyte umiejętności, jak dodawanie udogodnień i wymyślanie świetnej nazwy, aby pomóc gospodarzom uatrakcyjnić nowe oferty w oczach potencjalnych gości lub dopracować istniejące oferty, aby wyróżniały na tle innych.

Dzięki nazwie, opisowi, zdjęciom, udogodnieniom i cenie możesz w pełni i precyzyjnie pokazać to, co gospodarz ma do zaoferowania gościom.

Jak przygotować dobry opis oferty

Opis może być jednym z najcenniejszych elementów skutecznej oferty. Dzięki niemu goście mogą się dowiedzieć, czego się spodziewać i co wyjątkowego czeka ich na miejscu.

Aby ustalić właściwe oczekiwania i zapewnić sobie rezerwacje, postaraj się opisać ofertę jak najbardziej szczegółowo i zgodnie z prawdą. Użyj też aktualnych zdjęć, aby wywołać u gości pozytywne emocje związane z pobytem w pięknym miejscu.

„Jeśli chodzi o nowych gospodarzy, to mogę utworzyć dla nich ofertę od zera” – tłumaczy Jimmy, doświadczony współgospodarz z Palm Springs w Kalifornii. Pomaga ulepszać oferty gospodarzom z już ugruntowaną pozycją, upewniając się, że mają dobry opis i kompleksowy regulamin domu.

Oto początek opisu jednej z ofert, którą zarządza jako współgospodarz:

Zaproś rodzinę i przyjaciół do domu w hiszpańskim stylu boho z mnóstwem przestrzeni dla wszystkich. Na podwórku znajduje się basen ze słoną wodą, tarasem do opalania i jacuzzi dla ośmiu osób. Dom ma podłogi wyłożone terakotą i kilka wygodnych sypialni.

Jak opracować strategię cenową

Nawet jeśli zrobisz niesamowite zdjęcia i napiszesz idealny opis oferty, goście mogą nie rezerwować pobytów, jeśli cena nie będzie konkurencyjna i nie będzie dobrze odzwierciedlać wartości Twojego miejsca. Dominic, doświadczony współgospodarz z Kornwalii, podczas pierwszej rozmowy z nowym gospodarzem omawia temat cen i oczekiwań.

„Co tydzień lub dwa robię przegląd ofert” – opowiada Dominic. „Jak idą rezerwacje? Jeśli wolne terminy szybko się zapełniają, wiemy, że cena jest odpowiednia. Ale jeśli panuje zastój – ludzie przeglądają ofertę, ale jej nie rezerwują – to znaczy, że cena może być zbyt wysoka”.

„Dostosowuję ceny do poziomu zapotrzebowania i obłożenia w okolicy” – mówi Sabrina, doświadczona współgospodyni z Denver w Kolorado. „W przypadku odleglejszych terminów zazwyczaj zwiększam nieco wymóg minimalnej liczby nocy, a poza sezonem przechodzę na pobyty miesięczne”.

Od momentu opublikowania tego artykułu informacje w nim zawarte mogły się zmienić.

Airbnb
12 gru 2023
Czy udało nam się pomóc?