Ułatw zameldowanie i wymeldowanie

Zadbaj o to, by Twoi goście czuli się mile widziani od początku do końca pobytu.
Autor: Airbnb, 15 kwi 2024
Przeczytasz w 2 minuty
Zaktualizowano 15 kwi 2024

Zameldowanie i wymeldowanie to ważne momenty, które mogą zadecydować o tym, że ich pobyt pozostawi świetne wrażenie. Goście oczekują, że z łatwością wejdą do domu, poczują się mile widziani i bez wysiłku wyjdą.

Uprość zameldowanie

Goście chcą wiedzieć, jak znaleźć oferowane przez Ciebie miejsce i jak odblokować drzwi wejściowe po przyjeździe. Spróbuj uprościć zameldowanie, korzystając z tych sposobów:

  • Skorzystaj ze wskazówek dotyczących przyjazdu, aby przekazać istotne informacje. W Edytorze oferty możesz ustawić i dostosować sposób i godzinę zameldowania, wskazówki dojazdu, regulamin domu, hasło do Wi-Fi i nie tylko – to wszystko w jednym miejscu. Goście otrzymują te informacje po dokonaniu rezerwacji.

  • Pokaż, jak dostać się do środka. Dołącz zdjęcia, a nawet film, aby ułatwić gościom zameldowanie. Możesz na przykład dodać zdjęcie miejsca, w którym jest zamek na bramie, lub sposobu otwierania skrytki.

  • Przejrzyj swoje wskazówki. Kliknij przycisk Wyświetl, aby zobaczyć szczegóły dotyczące dojazdu dokładnie tak, jak widzą je goście. Poproś znajomego, aby przetestował Twoje instrukcje, i wprowadź wszelkie poprawki niezbędne do prostego zameldowania.

  • Wprowadź zmiany w oferowanym miejscu. Spróbuj dodać oświetlenie, umieścić znaki lub zainstalować inny rodzaj zamka, taki jak inteligentny zamek lub klawiatura, aby ułatwić zameldowanie sobie i gościom.

Goście mogą wysyłać Ci wiadomości z pytaniami dotyczącymi zameldowania. Odpowiadaj jak najszybciej, szczególnie w ciągu 24 godzin poprzedzających ich przyjazd.

Spraw, by goście czuli się mile widziani

To, jak witasz gości i przewidujesz ich potrzeby, jest znakiem Twojej gościnności. Zwracanie uwagi nawet na najmniejsze szczegóły może mieć duży wpływ na wrażenia gości.

  • Zaplanuj wiadomość powitalną. W dniu zameldowania daj gościom znać, że jeśli czegoś potrzebują, mogą na Ciebie liczyć.

  • Praktykuj gościnność bez uprzedzeń. Pamiętaj, że goście mogą mieć inne przekonania lub zwyczaje niż Ty.

  • Zachowaj elastyczność. Wyrażaj zainteresowanie swoimi gośćmi i traktuj ich potrzeby priorytetowo, jednocześnie szanując ich prywatność.

Rie, członkini Rady Gospodarzy i Superhostka z Yomitan w Japonii, lubi zostawiać wiadomość powitalną z przydatnymi informacjami lokalnymi. „Jeśli są rodzicami, którzy mówili, że przyjeżdżają z małym dzieckiem, polecę im dobry sklep z pieluchami” – mówi Rie. „Jeśli mają psa, sugeruję, gdzie można kupić wysokiej jakości karmę dla zwierząt”.

Pozostaw niezatarte wrażenie

Pomyśl o wymeldowaniu jako o ostatnim doświadczeniu Twoich gości. Chcesz, żeby pamiętali o wspaniałym pobycie u Ciebie.

Skorzystaj ze wskazówek dotyczących przyjazdu, aby przekazać jasne i proste instrukcje dotyczące wymeldowania. Zastanów się, czy zadania związane z wymeldowaniem, takie jak wyniesienie śmieci czy zebranie zużytych ręczników, są atrakcyjne dla gości. Jeśli uwzględnisz te obowiązki we własnej rutynie sprzątania, możesz zacząć zbierać lepsze recenzje.

Po każdym pobycie wyślij gościom wiadomość z podziękowaniem. Zaproś ich do powrotu i daj im znać, że cenisz ich opinie. Zapytaj, co by im się spodobało przy następnym przyjeździe.

Od momentu opublikowania tego artykułu informacje w nim zawarte mogły się zmienić.

Airbnb
15 kwi 2024
Czy udało nam się pomóc?