Sprawdź swoją cenę

Użyj wbudowanych narzędzi cenowych, aby opracować konkurencyjną strategię.
Autor: Airbnb, 8 maj 2024
Przeczytasz w 2 minuty
Zaktualizowano 8 maj 2024

Cena sugerowana w ustawieniach Start z Airbnb jest wyliczana na podstawie takich czynników, jak lokalizacja, udogodnienia i popyt na podobne oferty. Zawsze masz pełną kontrolę nad ceną i możesz ją zmienić w dowolnym momencie.

Jeśli wycenisz swoją ofertę wyżej niż podobne miejsca w okolicy, możesz stracić rezerwacje. Sprawdź teraz swoją cenę i regularnie ją dostosowuj, aby osiągać zamierzony zysk.

Porównaj swoją ofertę z podobnymi w okolicy

Znajomość lokalnego zapotrzebowania może pomóc Ci w konkurencyjnej wycenie Twojej oferty.

Przejdź do kalendarza, aby zobaczyć na mapie średnie ceny podobnych ofert w pobliżu. Możesz tam przejrzeć miejsca, które są zarezerwowane lub niezarezerwowane w wybranym przez Ciebie terminie. O tym, które oferty są podobne, decyduje wiele czynników, w tym lokalizacja, metraż, dostępne funkcje i udogodnienia.

„Wiedza o tym, co dzieje się w mojej okolicy, daje mi pewność, że moja cena jest właściwa” – mówi Felicity, członkini Rady Gospodarzy i Superhostka z Nowej Południowej Walii w Australii. „Dzięki temu wiem, że mam najlepszą cenę, więc powinnam się jej trzymać, albo że muszę ją obniżyć”.

Uwzględnienie innych czynników

Analizując swoje ceny, zwróć uwagę na:

  • Trendy sezonowe. Możesz dostosować cenę do zmieniającego się zapotrzebowania. Lisa, Superhostka z Accord w stanie Nowy Jork, twierdzi, że latem ustala wyższe ceny, ponieważ ma basen, a zimą niższe, aby „utrzymać napływ rezerwacji przez cały rok”.

  • Łączna cena, którą płacą goście. Obejmuje opłaty serwisowe Airbnb, podatki i wszelkie dodatkowe opłaty, takie jak opłaty za sprzątanie lub za pobyt ze zwierzętami. Wybierz dowolny termin w kalendarzu, aby uzyskać kalkulację ceny, w tym kwotę, którą zapłacą goście.

  • Wartość Twojej oferty. Wprowadzanie zmian może pomóc przyciągnąć większą liczbę gości. „Udogodnienia i wystrój to świetny sposób na podniesienie cen i zwiększenie liczby rezerwacji” – mówi Katie Kay, członkini Rady Gospodarzy i Superhostka z Lake Arrowhead w Kalifornii.

Inteligentna wycena może pomóc Ci w automatycznym dostosowaniu cen. Narzędzie to wykorzystuje setki czynników, aby regularnie dostosowywać cenę na podstawie zapotrzebowania. Ustaw zakres cenowy. Możesz go włączać i wyłączać w dowolnym terminie.

Dodawanie zniżek

Niektórzy gospodarze ustalają najpierw niską cenę, zanim ich oferta otrzyma wiele recenzji, aby zachęcić gości do rezerwacji. Gości przyciągnąć mogą również promocje i zniżki, takie jak:

  • Promocja „Nowa oferta”. Zastosuj 20% zniżki od Twojej ceny za noc w przypadku trzech pierwszych rezerwacji. Dzięki temu szybciej otrzymasz recenzje.

  • Zniżka za wcześniejszą rezerwację. To Ty decydujesz, z jakim wyprzedzeniem goście muszą dokonać rezerwacji – od jednego do 24 miesięcy przed zameldowaniem.

  • Zniżka „last minute”. Wypełnij luki w kalendarzu w krótkim czasie, od jednego do 28 dni przed zameldowaniem.

  • Zniżki tygodniowe i miesięczne. Zastosuj określony procent zniżki od łącznej liczby pobytów trwających odpowiednio co najmniej siedem i co najmniej 28 nocy.

„Dzięki zniżkom tygodniowym i miesięcznym otrzymuję rezerwacje na dłuższe pobyty” – mówi Daniel, członek Rady Gospodarzy i Superhost z Wysp Kanaryjskich. „Goście zwykle dokonują rezerwacji na tydzień, a to już jest coś”.

Od momentu opublikowania tego artykułu informacje w nim zawarte mogły się zmienić.

Airbnb
8 maj 2024
Czy udało nam się pomóc?