Wykorzystuj recenzje gości do wprowadzania ulepszeń

Wykorzystaj opinie gości jako okazję do rozwoju.
Autor: Airbnb, 26 lut 2024
Przeczytasz w 2 minuty
Zaktualizowano 26 lut 2024

Lepsze oceny i recenzje mogą prowadzić do większej liczby rezerwacji i wyższych zarobków. Zobacz, jak traktować recenzje i wykorzystać otrzymane opinie, żeby ulepszyć swoją ofertę.

Poproś o opinię

Pokaż gościom, że zależy Ci na rozwoju, prosząc ich o opinię.

  • Wyślij zaplanowaną wiadomość podczas wymeldowania. Poproś gości o prywatną opinię, w tym o konkretne pomysły na to, jak poprawić ich wrażenia na przyszłość.

  • Napisz recenzję dla gości. Przypomni im to o napisaniu publicznej recenzji na temat Twojego miejsca. Na napisanie recenzji macie 14 dni po zakończeniu pobytu.

Ucz się na podstawie ocen i recenzji

Opracuj prosty proces, za pomocą którego stwierdzisz, które sugestie należy uwzględnić.

  • Czytaj każdą recenzję. Podziękuj gościom za ich wkład i zastanów się, jakie ulepszenia miałyby sens w przypadku Twojej oferty i sposobu funkcjonowania, a także w przypadku innych gości.
  • Zwróć uwagę na oceny w gwiazdkach. Goście mogą przyznać ocenę w gwiazdkach w określonych kategoriach i wybrać z listy, co im się podobało, a co mogło pójść lepiej. Przyjrzyj się trendom, takim jak ciągłe wybieranie przez gości opcji „nadmierny bałagan” w ocenie czystości czy „niejasne instrukcje”, jeśli chodzi o zameldowanie.

Wprowadź ulepszenia

Zawsze możesz ulepszyć to, co oferujesz gościom.

  • Odpowiadaj na recenzje. Gdy goście napiszą sugestie, podziękuj i odpowiedz na ich opinię. W ten sposób pokażesz, że traktujesz ich poważnie. Jeśli odpowiadasz na publiczną recenzję, Twoja odpowiedź pojawi się pod nią.
  • Skup się na rozwiązaniach. Kiedy pojawi się jakiś problem, zidentyfikuj jego przyczynę i to, na co masz wpływ. Możesz na przykład rozjaśnić ciemne pomieszczenie za pomocą lamp, roślin cieniolubnych i luster.
  • Podziel się opinią ze swoim zespołem pomocników. Możliwe, że będziesz potrzebować dodatkowych wskazówek dla współgospodarzy i osób sprzątających. Na przykład, jeśli goście znajdą okruchy na kanapie, przekaż je każdemu, kto pomaga Ci sprzątać.
  • Zaktualizuj ofertę. Recenzje zazwyczaj odzwierciedlają to, w jakim stopniu spełniasz oczekiwania. Upewnij się, że udogodnienia, zdjęcia i opis są zgodne z obecnym stanem oferowanego miejsca.

Od momentu opublikowania tego artykułu informacje w nim zawarte mogły się zmienić.

Airbnb
26 lut 2024
Czy udało nam się pomóc?