Korzystaj z szybkich odpowiedzi, aby oszczędzać czas
Różni goście często zadają gospodarzom te same pytania typu: Jakie jest hasło do Wi-Fi? Jak korzystać z jacuzzi? Gdzie można dobrze zjeść w okolicy?
Możesz ponownie wykorzystywać swoje odpowiedzi i szybko odpowiadać za każdym razem, konfigurując szybkie odpowiedzi na karcie Wiadomości.
Szybkie odpowiedzi to szablony krótkich wiadomości na określone tematy. Musisz utworzyć je z wyprzedzeniem, aby korzystać z nich podczas rozmowy z gościem. Możesz również zaplanować wiadomości, aby automatycznie udostępniać informacje w określonych momentach, na przykład na dzień przed zameldowaniem.
Dzięki szybkim odpowiedziom możesz sprawniej komunikować się z gośćmi i łatwiej spełniać ich oczekiwania. „Szablony pozwalają mi zaoszczędzić mnóstwo czasu” – mówi Sally, gospodyni ze Snoqualmie w stanie Waszyngton. „Mogę odpowiedzieć na cztery pytania gości w niecałe 10 minut”.
Przygotowanie szybkich odpowiedzi
Tworzenie szybkich odpowiedzi w ustawieniach wiadomości jest bardzo proste. Możesz utworzyć nowe szablony lub wybrać temat – np. instrukcje dotyczące wymeldowania, wskazówki dojazdu lub hasło do Wi-Fi – z listy szablonów do edycji.
Szybkie odpowiedzi sprawdzają się najlepiej, gdy każda z nich jest krótka i skupiona na jednym temacie. Instrukcje dotyczące zameldowania możesz na przykład przekazać w jednej odpowiedzi, a wskazówki dla gości w innej. Dla inspiracji zapoznaj się z przykładowymi szybkimi odpowiedziami poniżej.
Szybkie odpowiedzi możesz spersonalizować, dodając skróty. Są to symbole zastępcze, w miejsce których automatycznie wstawione zostaną szczegóły rezerwacji, informacje z oferty i dane gościa. Oto kilka przykładów:
- Imię gościa
- Data zameldowania
- Godzina zameldowania
- Tytuł oferty
- Adres oferty
- Hasło do Wi-Fi
Wiele skrótów zawiera szczegóły oferty, więc upewnij się, że informacje są kompletne i aktualne. Wiadomości z niewypełnionymi kodami nie zadziałają prawidłowo.
Wysyłanie szybkich odpowiedzi
Możesz korzystać z szybkich odpowiedzi za każdym razem, gdy kontaktujesz się z gośćmi. Wybierz szybką odpowiedź, klikając ikonę obok „Napisz wiadomość”. Możesz też korzystać z funkcji szybkich odpowiedzi sugerowanych przez sztuczną inteligencję.
Sztuczna inteligencja rozpoznaje pewne tematy w wiadomościach od gości i w Twoich szybkich odpowiedziach. Automatycznie sugeruje, która z Twoich szybkich odpowiedzi pasuje do zadanego pytania.
Sugerowana szybka odpowiedź pojawi się w rozmowie z gościem, ale będzie widoczna tylko dla Ciebie. Zanim ją wyślesz, zawsze możesz ją edytować.
Przykładowe szybkie odpowiedzi
Oto kilka przykładów szybkich odpowiedzi ze skrótami. Wstaw dowolne skróty z menu. Skróty nie zadziałają, jeśli wpiszesz je w szybkiej odpowiedzi ręcznie.
Od momentu opublikowania tego artykułu informacje w nim zawarte mogły się zmienić.