Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Przewodnik • Gość

AirCover dla gości

Ten artykuł został przetłumaczony automatycznie.

Każda rezerwacja obejmuje AirCover dla gości. Jeśli wystąpi poważny problem z Twoim Airbnb, którego gospodarz nie może rozwiązać, pomożemy Ci znaleźć podobne miejsce, w zależności od dostępności w porównywalnych cenach. Jeśli podobne miejsce nie jest dostępne lub wolisz nie dokonywać ponownej rezerwacji, otrzymasz pełny lub częściowy zwrot.

Jeśli coś się pojawi, Twój gospodarz jest najlepszym punktem kontaktowym; prawdopodobnie uda mu się to naprawić. Możesz napisać bezpośrednio do gospodarza, aby poinformować go, co się dzieje.

Anulowanie przez gospodarza

Jeśli gospodarz anuluje rezerwację przed zameldowaniem, pomożemy Ci dokonać ponownej rezerwacji. Nasz zespół pomoże Ci znaleźć podobne miejsce, biorąc pod uwagę lokalizację i udogodnienia, w zależności od dostępności w porównywalnej cenie. Jeśli podobne miejsce nie jest dostępne lub wolisz nie dokonywać ponownej rezerwacji, otrzymasz od nas pełny zwrot kosztów, w tym opłaty serwisowe.

Dowiedz się więcej o tym, czego możesz się spodziewać, jeśli gospodarz anuluje Twoją rezerwację.

Nie udało się zameldować

Gdy otrzymasz potwierdzoną rezerwację, w wątku wiadomości na temat podróży znajdziesz adres e-mail i numer telefonu gospodarza. Jeśli nie możesz dostać się na swoje Airbnb po przyjeździe, a gospodarz nie odpowiada lub nie może rozwiązać problemu, pomożemy Ci znaleźć podobne miejsce, w zależności od dostępności w porównywalnej cenie. Jeśli podobne miejsce nie jest dostępne lub wolisz nie dokonywać ponownej rezerwacji, otrzymasz od nas pełny zwrot kosztów, w tym opłaty serwisowe.

Sprawdź, co dalej, jeśli nie możesz skontaktować się ze swoim gospodarzem.

Niedokładne oferty

Jeśli oferta znacznie się różni niż w reklamie, Twój gospodarz jest świetnym źródłem informacji, aby rozwiązać ten problem. Jeśli oferta różni się znacznie od reklamowanej, a Twój gospodarz nie może rozwiązać problemu, pomożemy Ci znaleźć podobne miejsce, w zależności od dostępności w porównywalnych cenach. Jeśli podobne miejsce nie jest dostępne lub wolisz nie dokonywać ponownej rezerwacji, otrzymasz pełny lub częściowy zwrot.

Całodobowa infolinia bezpieczeństwa

Jeśli kiedykolwiek poczujesz się zagrożony, pomożemy Ci uzyskać priorytetowy dostęp do specjalnie przeszkolonych agentów ds. bezpieczeństwa, którzy pomogą Ci w kwestiach związanych z bezpieczeństwem lub skontaktują Cię bezpośrednio z lokalnymi służbami ratunkowymi, zarówno w dzień, jak i w nocy.

Chcesz się z nami skontaktować? Skontaktuj się z nami telefonicznie, e-mailem lub czatem.

Jak działa AirCover dla gości

AirCover dla gości zapewnia wsparcie w przypadku poważnych problemów z rezerwacją (np. gospodarz anuluje rezerwację przed zameldowaniem) lub w trakcie pobytu (np. ogrzewanie nie działa zimą, oferta ma mniej sypialni niż w ofercie, jest to inny rodzaj domu – prywatny pokój zamiast całego domu, brakuje dużego udogodnienia, takiego jak basen lub kuchnia), ale nie obejmuje to bardziej drobnych niedogodności, takich jak zepsuty toster.

Twój gospodarz jest najlepszym punktem kontaktowym, z którym możesz się skontaktować, jeśli coś się wydarzy. Możesz napisać bezpośrednio do gospodarza, aby poinformować go, co się dzieje.

Jeśli podczas Twojego pobytu wystąpi problem:

  1. Zrób zdjęcia lub filmy z tego problemu, jeśli to możliwe.
  2. Skontaktuj się ze swoim gospodarzem w ciągu 72 godzin od odkrycia problemu i opisz mu problem, aby sprawdzić, czy może go rozwiązać.
  3. Jeśli Twój gospodarz nie może rozwiązać problemu lub nie odpowie w ogóle, skontaktuj się z nami jak najszybciej.
  4. Sprawdzimy to, a jeśli okaże się, że jest to problem obsługiwany przez AirCover dla gości, a Ty chcesz opuścić to miejsce, pomożemy Ci znaleźć podobne miejsce na pobyt, w zależności od dostępności w porównywalnych cenach. Jeśli podobne miejsce nie jest dostępne lub wolisz nie dokonywać ponownej rezerwacji, otrzymasz pełny lub częściowy zwrot.

AirCover dla gości nie jest polisą ubezpieczeniową. Nie obejmuje ona problemów związanych z podróżą (na przykład: Twoja podróż jest opóźniona z powodu burzy, Twój bagaż jest uszkodzony przez przewoźnika). Dowiedz się więcej tutaj

Jeśli jesteś gospodarzem, dowiedz się więcej o AirCover dla gospodarzy i wprowadzonych przez nas ostatnich ulepszeń.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

  • Instrukcje

    Uzyskaj pomoc lub skontaktuj się z obsługą klienta Airbnb

    Większość gospodarzy i gości może szybko rozwiązać zaistniałe problemy we własnym zakresie. Poznaj sposoby uzyskania pomocy przed, w trakcie i po zakończeniu podróży.
  • Instrukcje • Gość

    Jeśli gospodarz anuluje rezerwację

    Gdy gospodarz anuluje Twoją rezerwację, otrzymasz pełny zwrot. Jeśli anulowanie nastąpi w ciągu 30 dni przed zameldowaniem, pomożemy Ci zarezerwować podobne miejsce na pobyt w porównywalnej cenie (w miarę dostępności).
  • Instrukcje • Gość

    Jeśli podczas pobytu wystąpi problem

    Jeśli podczas pobytu wydarzy się coś nieoczekiwanego, skontaktuj się najpierw z gospodarzem, aby poszukać rozwiązania. Możliwe, że będzie mógł rozwiązać problem. Jeśli Twój gospodarz nie będzie mógł Ci pomóc lub chcesz poprosić o zwrot, zwróć się do nas.
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj