Tylko 3 kroki dzielą Cię od Twojego kolejnego urlopu
Od kolejnego urlopu
dzielą Cię tylko 3 kroki1. Znajdź wymarzoną ofertę
Zacznij od przejrzenia miejsc na pobyt lub atrakcji. Zastosuj filtry – dzięki nim możesz zawęzić opcje i wyszukać oferty całych domów, miejsca z samodzielnym zameldowaniem lub takie, do których możesz zabrać swoje zwierzę. Możesz też zapisać ulubione oferty miejsc i atrakcji na liście życzeń.
2. Zarezerwuj miejsce
Gdy znajdziesz ofertę, która Ci odpowiada, dowiedz się więcej o gospodarzu, przeczytaj wcześniejsze recenzje gości i sprawdź informacje na temat opcji anulowania. Potem kilka kliknięć i rezerwacja jest Twoja.
3. Wyjedź z domu
Wszystko gotowe! Skontaktuj się ze swoim gospodarzem przez aplikację, aby uzyskać wskazówki, odpowiedzi na pytania lub porady. Możesz też skontaktować się z Airbnb w dowolnym momencie, aby uzyskać pomoc.
Wherever you go, we’re here to help
Gdziekolwiek się wybierasz,
chętnie Ci pomożemy
Zdrowie i bezpieczeństwo są najważniejsze
Gospodarze zobowiązują się do dokładniejszego sprzątania w związku z COVID-19, a oferty są oceniane pod kątem czystości.

Więcej opcji anulowania
Gospodarze mogą oferować szereg elastycznych opcji anulowania, które są wyraźnie określone w rezerwacji.

Obsługa klienta dostępna o każdej porze dnia i nocy
Całodobowa obsługa klienta na całym świecie jest dostępna zawsze, gdy potrzebujesz pomocy.
Masz jeszcze jakieś pytania?
Czy muszę spotkać się z gospodarzem?
Dzięki opcjom takim jak samodzielne zameldowanie lub zarezerwowanie całego domu nie musisz spotykać się z gospodarzem – większość interakcji odbywa się przez aplikację. Możesz wysłać do gospodarza wiadomość w każdej chwili, jeśli masz pytania lub gdy pojawi się jakiś problem.
Co robi Airbnb w związku z pandemią COVID-19?
Przeczytaj najnowsze informacje dotyczące COVID-19 i zapoznaj się z materiałami dla gości, m.in. aktualizacjami zasad, ograniczeniami dotyczącymi wyjazdów, opcjami elastycznej podróży.
Co w przypadku, gdy muszę anulować rezerwację ze względu na problem z ofertą lub gospodarzem?
W większości przypadków możesz rozwiązać każdy problem, wysyłając wiadomość do gospodarza. Jeśli gospodarz nie będzie mógł Ci pomóc, skontaktuj się z Airbnb w ciągu 24 godzin od momentu wykrycia problemu.
Kiedy zapłacę za rezerwację?
Pobierzemy pieniądze, gdy tylko rezerwacja zostanie potwierdzona, ale gospodarz otrzyma płatność 24 godziny po zameldowaniu – dzięki temu masz czas, aby upewnić się, że wszystko jest w porządku.
Centrum gospodarzy
Gospodarzem miejsca lub atrakcji na Airbnb może być prawie każdy. Za rejestrację i dzielenie się ze światem swoim miejscem lub umiejętnościami nic nie płacisz. Aby rozpocząć, odwiedź nasze Centrum gospodarzy.
Potrzebujesz więcej informacji?
Odpowiedzi na więcej pytań znajdziesz w naszym Centrum pomocy.