Zyskaj więcej 5-gwiazdkowych recenzji
Gratulujemy otrzymania 5-gwiazdkowej recenzji! Goście dziękują Ci za wysiłek włożony w to, by ich pobyt był niezapomniany. Zobacz nasze wskazówki, jak zdobyć kolejne takie recenzje.
Ciągłe ulepszanie oferty
Nawet goście, którzy ocenili pobyt na 5 gwiazdek, mogą czasem mieć dla Ciebie jakieś pomysły, co poprawić. Skorzystaj z tych sugestii, by jeszcze bardziej uatrakcyjnić swoją ofertę.
- Przejrzyj zdjęcia oferty. Goście zachwycali się w recenzji Twoim tarasem? Dodaj zdjęcia, na których go pokażesz. Przystrajasz swoje miejsce na święta? Umieść zdjęcia sezonowe na górze galerii, by goście aktualnie rezerwujący Twoją ofertę mogli je zobaczyć.
- Sprawdź swoje udogodnienia. Zastanów się, jakie popularne udogodnienia możesz dodać lub które udogodnienia warto ulepszyć, na przykład zainstalować inteligentny zamek, by goście nie musieli wyciągać kluczy ze skrytki. Udogodnienia, których goście najczęściej oczekują, to samodzielne zameldowanie, Wi-Fi, zmywarka, suszarka, telewizor lub kablówka oraz strefa do grillowania*.
- Dodaj osobiste akcenty. Dodaj do zestawu powitalnego dla gości ręcznie napisany liścik lub drobną pamiątkę, np. mapę obszaru, który Twoi goście planują zwiedzić.
- Zadbaj o lepszy wystrój. Odśwież swoje miejsce za pomocą elementów, które poprawią wygodę gości, takich jak pluszowe poduszki, i zapewniając komfortowe miejsce do czytania i grania w gry.
Pamiętaj, że każda zmiana powinna znaleźć odzwierciedlenie w opisie oferty, zdjęciach i sekcji oferowanych udogodnień.
Każdy gość jest u nas mile widziany
Jako gospodarz Airbnb otwierasz drzwi swojego miejsca dla ludzi z całego świata. Spójne i otwarte podejście do gości pomoże sprawić, że wszyscy goście będą czuć się u Ciebie mile widziani.
- Zadawaj pytania. Kilka dni przed przybyciem gości wyślij im zaplanowaną wiadomość, w której zapytasz o to, jak możesz zadbać o ich jeszcze lepszą wygodę. W ten sposób pokażesz, że kwestię komfortu Twojego miejsca traktujesz poważnie.
- Używaj neutralnego języka. Jeśli chcesz, podaj na profilu Airbnb zaimki, których goście powinni używać, zwracając się do Ciebie. W ten sposób pokażesz też, że Twoje miejsce jest przyjazne dla wszystkich gości bez względu na tożsamość. W wiadomościach do gości unikaj wszelkich założeń względem np. ich płci, tożsamości czy statusu związku.
- Pochwal się ułatwieniami dostępu. Oferujesz miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością, masz w domu bezprogowe wejście główne, drzwi lub prysznic? A może zapewniasz inne ułatwienia dostępu? Zapoznaj się z naszymi wytycznymi dotyczącymi ułatwień dostępu i umieść wyraźne zdjęcia w sekcji Ułatwienia dostępu na stronie oferty, dzięki którym goście będą mogli ocenić, czy Twoje miejsce jest dla nich odpowiednio przystosowane.
- Włącz rezerwację natychmiastową. Umożliwienie gościom rezerwacji Twojego miejsca bez konieczności proszenia o akceptację wzmocni u gości przekonanie, że chętnie przyjmiesz każdego, kto tylko spełnia Twoje kryteria.
- Włącz samodzielne zameldowanie. Goście przyznają, że możliwość zameldowania się bez obecności gospodarza rozwiewa ich wątpliwości o to, czy nie zostaną odrzuceni ze względu na tożsamość.
Inkluzywne podejście wobec gości oznacza stosowanie jednakowych standardów wobec wszystkich – od momentu rezerwacji, aż po napisanie wzajemnych recenzji. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z serią naszych artykułów o tym, jak być jeszcze bardziej otwartym na różnorodność.
Od momentu opublikowania tego artykułu informacje w nim zawarte mogły się zmienić.
* Na podstawie danych Airbnb – analiza najczęściej wyszukiwanych udogodnień na całym świecie od 1 stycznia do 30 czerwca 2024 roku.