Zmiany
Zmiany
Zasady
- Instrukcje
Jak zmienić rezerwację w trakcie pobytu
Jeśli Twoja podróż już się zaczęła i chcesz zmienić rezerwację, możesz to zrobić, przesyłając gospodarzowi prośbę – wystarczy, że otworzysz … - Instrukcje
Anulowanie dłuższych pobytów
Jeśli rezerwacja jest na co najmniej 28 nocy, w jej przypadku obowiązują długoterminowe zasady anulowania.
Zmiana rezerwacji
- Instrukcje
Zmiana terminu rezerwacji
Jeśli chcesz zmienić termin rezerwacji, prześlij gospodarzowi prośbę o zmianę. Jeśli ją zaakceptuje, w zależności od sytuacji możemy obciąży… - Instrukcje
Sprawdzanie stanu prośby o zmianę rezerwacji
W sekcji Podróże znajdziesz informacje na temat stanu prośby o zmianę. Możesz też skontaktować się bezpośrednio z gospodarzem. - Instrukcje
Wycofaj prośbę o zmianę rezerwacji
Możesz wycofać prośbę o zmianę rezerwacji, zanim zostanie ona zatwierdzona. Przejdź do swoich podróży, aby znaleźć prośbę i ją anulować. - Instrukcje
Zmień liczbę gości w rezerwacji
Możesz dodać gości do rezerwacji lub ich z niej usunąć, wysyłając gospodarzowi prośbę o zmianę rezerwacji przed rozpoczęciem pobytu lub w je… - Instrukcje
Udostępnij szczegóły podróży innym gościom
Zaproś swoich towarzyszy podróży, a zyskają oni dostęp do planu podróży ze swoich kont Airbnb. Możesz też przesłać szczegóły planu podróży p… - Instrukcje
Przedłużanie pobytu
Jeśli Twoja rezerwacja zakończyła się, nie możesz poprosić o jej zmianę. W takim wypadku musisz dokonać nowej rezerwacji. - Instrukcje
Zmień datę lub godzinę rezerwacji atrakcji
Aby wprowadzić zmiany w rezerwacji, przejdź do szczegółów podróży. - Instrukcje
- Instrukcje
- Instrukcje
Zmiana rezerwacji opłaconej w ramach usługi Klarna
W przypadku harmonogramu płatności Klarna możesz nadal anulować rezerwację lub wprowadzić w niej zmiany, takie jak zmiana dat przyjazdu i wy…
Zmiany inicjowane przez gospodarza
- Instrukcje
Jeśli gospodarz oferuje Ci inne miejsce na pobyt
To od Ciebie zależy, czy zaakceptujesz alternatywną ofertę gospodarza. - Instrukcje
Odrzucanie prośby o zmianę rezerwacji
Zarówno goście, jak i gospodarze mogą odrzucić prośbę o zmianę i zachować aktualną rezerwację.