Co musisz wiedzieć o przyjmowaniu rodzin

Dobrze przygotuj oferowane miejsce i zaktualizuj ofertę, aby poszerzyć grono odbiorców.
Autor: Airbnb, 21 lip 2020
Przeczytasz w 3 minuty
Zaktualizowano 21 lip 2023

Highlights

  • Przygotowanie oferowanego miejsca dla rodzin może pomóc zwiększyć liczbę rezerwacji

  • W opisie oferty dodaj, że rodziny są mile widziane, i dołącz odpowiednie zdjęcia

    • Dodaj udogodnienia, takie jak przenośne łóżeczko i wysokie krzesełko

    • Dowiedz się, jak Airbnb może Ci pomóc, jeśli pojawi się problem

    Ponieważ wiele biur, szkół i ośrodków opieki dziennej na całym świecie jest zamkniętych, rodzice mogą teraz elastyczniej planować, gdzie będą mieszkać i pracować. Wiele osób jest zainteresowanych częstszymi podróżami – a nawet tymczasową zmianą zamieszkania całej rodziny – i szuka bardziej przestronnych miejsc z opcją korzystania z podwórka.

    Przyjmowanie dzieci nie wszędzie będzie bezpieczne, jeśli jednak zamierzasz pójść w tym kierunku, zapoznaj się z naszymi poradami.

    Jeśli decydujesz się na przyjmowanie rodzin, warto planować z wyprzedzeniem

    Jeśli nie wiesz, czy przyjmowanie gości z dziećmi to dobry pomysł, możesz zrobić różne rzeczy, aby poczuć się pewniej.

    Z wyprzedzeniem informuj o tym, co w oferowanym miejscu jest dostępne, a co nie.

    Pomóż rodzicom odpowiednio się spakować, wyszczególniając wszystkie udogodnienia dla rodzin, które oferujesz. Przewodnik może również zawierać zalecenia dotyczące miejsca odbioru lub uzupełnienia zapasów.

    Aby było Ci łatwiej gościć rodziny, możesz stopniowo zacząć przygotować swoją ofertę:

    • Wybierz solidne i bezpieczne meble i w miarę możliwości unikaj szkła.
    • Ułatw sobie sprzątanie – zrezygnuj ze zbędnych przedmiotów i dekoracji.
    • Umieść delikatne rzeczy i ostre przedmioty poza zasięgiem dzieci.
    • Aby uniknąć potłuczonych naczyń, zaopatrz kuchnię w plastikowe kubki i talerze wielokrotnego użytku.
    • Pomyśl o zabezpieczeniu szafek zatrzaskami, a gniazdek zasilania – zaślepkami.
    • Wybierz trwałe, łatwe w czyszczeniu tkaniny, np. takie jak na poduszkach ogrodowych.
    • Przykryj drewniane podłogi łatwymi w czyszczeniu dywanami.

    Zastosuj podstawowe środki bezpieczeństwa, aby chronić gości i swój dom.

    • W pobliżu płyty kuchennej zainstaluj czujnik dymu i czadu oraz gaśnicę, aby goście mogli poczuć się bezpiecznie.
    • Pamiętaj, aby zaznaczyć te udogodnienia w swojej ofercie i regularnie wymieniać baterie.
    • Umieść lokalne numery alarmowe we wskazówkach dla gości oraz na kartce z informacjami dla gości.

    Pomyśl o wprowadzeniu opłaty za sprzątanie.
    Wielu gospodarzy dodaje opłatę za sprzątanie, aby zrekompensować koszty środków czystości lub zatrudnienia profesjonalnej firmy sprzątającej. Zobacz więcej informacji na temat pobierania opłaty za sprzątanie, jeśli jeszcze z niej nie korzystasz.

      Sprawdź, co robić w razie wystąpienia problemów.
      Nie da się być przygotowanym na wszystko, a wypadki się zdarzają, ale podczas przyjmowania gości na Airbnb można się zabezpieczyć na kilka sposobów.

      • Poproś o pieniądze przez Centrum rozliczeń: możesz skorzystać z Centrum rozliczeń, gdy jakiś przedmiot zniknie lub zostanie uszkodzony, w przypadku opłat za dodatkowe usługi lub w związku z innymi problemami, które mogą wystąpić podczas podróży, takimi jak utrata klucza do domu. Możesz również wysłać gościowi pieniądze, aby zrekompensować trudności związane z jego pobytem, np. kiedy oferowane miejsce nie było przygotowane na czas.
      • Poznaj AirCover dla gospodarzy: AirCover dla gospodarzy zapewnia ochronę od szkód majątkowych oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Jest zawsze bezpłatna i dostępna dla wszystkich gospodarzy.

      Jeśli chcesz zachęcić do rezerwacji osoby podróżujące z rodziną, możesz się wyróżnić dzięki odpowiednio dobranym dodatkom i udogodnieniom. Aby goście czuli się jak w domu, zapewnij im to, czego często potrzebują, na przykład dodatkowe ręczniki i pościel. Warto też przygotować zapas papieru toaletowego i rzeczy, które mogą się przydać w kuchni, jak np. sól czy pieprz.

      Skorzystaj z pomysłów Elsie, gospodyni z Nashville w Tennessee, która opowiada o tym, jak przygotować miejsce idealne na pobyt z rodziną:

      Wskazówka: zawsze przydaje się zapas środków czystości – szczególnie ręczników papierowych, chusteczek dezynfekujących i preparatów do usuwania plam. Dobrze też przygotować ich więcej na dłuższe pobyty.

      Zadbaj o to, by goście wiedzieli, co oferujesz

      Kiedy przygotujesz oferowane miejsce dla rodzin, odśwież szczegóły oferty i zaktualizuj udogodnienia.

      • Regularne aktualizowanie nazwy i opisu oferty pomoże Ci zachęcić do rezerwacji gości, którzy szukają właśnie tego, co oferujesz – a oni będą wiedzieli, czego mogą oczekiwać na miejscu.
      • Goście podróżujący z dziećmi mogą skorzystać z filtrów wyszukiwania, aby zawęzić kryteria, dlatego zaktualizuj oferowane udogodnienia. Jeśli masz więcej niż jedną ofertę, takie zmiany możesz wygodnie wprowadzić na stronie Oferty. Łóżeczko i krzesełko do karmienia to niezbędne wyposażenie dla gości z małymi dziećmi.
      • Zaznacz, że masz udogodnienia takie jak klimatyzacja, pralka/suszarka i kuchnia, jeśli są dostępne na miejscu.
      • Jeśli oferujesz pralkę, napisz, czy zapewniasz środki do prania i czy obowiązują dodatkowe opłaty.
      • Wanna ułatwia kąpanie dzieci – jeśli ją masz, dodaj informacje o tym w opisie oferty i zamieść zdjęcie w galerii.
      • Upewnij się, że zdjęcia odzwierciedlają opis oferty. Zapoznaj się z naszym przewodnikiem fotograficznym, aby umiejętnie wyeksponować wszystkie elementy oferowanego miejsca cenione przez podróżnych.

      Przygotowanie domu pod kątem pobytu rodzin z dziećmi wymaga trochę pracy, ale kiedy dodasz kilka przemyślanych udogodnień, wszyscy Twoi goście na pewno będą zachwyceni.

      Od momentu opublikowania tego artykułu informacje w nim zawarte mogły się zmienić.

      Dostępne w ramach AirCover dla gospodarzy ochrona gospodarzy od szkód majątkowych, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej gospodarzyubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej organizatorów atrakcji nie obejmują gospodarzy, którzy oferują pobyty za pośrednictwem Airbnb Travel LLC, ani gospodarzy i organizatorów atrakcji w Japonii, gdzie obowiązuje Program Ubezpieczenia Gospodarzy w JaponiiProgram Ubezpieczenia Atrakcji w Japonii. W przypadku gospodarzy, którzy oferują pobyty lub atrakcje w Chinach kontynentalnych, obowiązuje Program Ochrony Gospodarzy w Chinach. Wszystkie limity ochrony są podawane w USD.

      Ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej gospodarzy i organizatorów atrakcji są gwarantowane przez ubezpieczycieli zewnętrznych. W Wielkiej Brytanii gwarantem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej gospodarzy i organizatorów atrakcji jest Zurich Insurance Company Ltd., a stroną zawierającą umowę ubezpieczenia (bez żadnych dodatkowych opłat) jest Airbnb UK Services Limited, wyznaczony przedstawiciel firmy Aon UK Limited z uprawnieniami nadanymi przez Financial Conduct Authority (FCA) i podlegający nadzorowi tego urzędu. Numer rejestracyjny firmy Aon w FCA to 310451. Informacje te można sprawdzić w Rejestrze Usług Finansowych lub w FCA pod numerem 0800 111 6768. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej gospodarzy i organizatorów atrakcji w ramach AirCover dla gospodarzy podlega nadzorowi FCA. Pozostałe produkty i usługi oferowane przez Airbnb UK Services Limited nie podlegają przepisom regulacyjnym. FPAFF405LC

      Ochrona gospodarzy od szkód majątkowych nie jest ubezpieczeniem i nie jest związana z ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej gospodarzy. W ramach programu ochrony gospodarzy od szkód majątkowych otrzymasz zwrot kosztów za szkody wyrządzone w Twoim domu i mieniu, jeśli goście, którzy je spowodowali, nie zapłacą za nie sami. W przypadku ofert w stanie Waszyngton zobowiązania umowne Airbnb w ramach programu ochrony gospodarzy od szkód majątkowych są objęte polisą ubezpieczeniową wykupioną przez Airbnb. W przypadku gospodarzy, których miejsce zamieszkania lub siedziba znajduje się poza Australią, obowiązują te Warunki ochrony gospodarzy od szkód majątkowych. W przypadku gospodarzy, których miejsce zamieszkania lub siedziba znajduje się w Australii, ochrona gospodarzy od szkód majątkowych podlega Warunkom programu dla użytkowników z Australii.

      Highlights

      • Przygotowanie oferowanego miejsca dla rodzin może pomóc zwiększyć liczbę rezerwacji

      • W opisie oferty dodaj, że rodziny są mile widziane, i dołącz odpowiednie zdjęcia

        • Dodaj udogodnienia, takie jak przenośne łóżeczko i wysokie krzesełko

        • Dowiedz się, jak Airbnb może Ci pomóc, jeśli pojawi się problem

        Airbnb
        21 lip 2020
        Czy udało nam się pomóc?